Δευτέρα 8 Μαΐου 2017

Πολιτιστικός Σύλλογος Ζάκρου: Eξόρμηση στην φύση...

Το Σάββατο 20 Μαΐου 2017 , ο Πολιτιστικός Σύλλογος Ζάκρου προγραμματίζει εξόρμηση στην φύση...
Επιθυμώντας λοιπόν να ολοκληρώσουμε το έργο που αφήσαμε ημιτελές πέρυσι , καλούμε τους εθελοντές ,για να τελειοποιήσουμε το μονοπάτι που ξεκινά από την πηγή της Ζάκρου και καταλήγει στην είσοδο του χωριού . Αυτό που θέλουμε να κάνουμε είναι να κοπούν τυχόν κλαδιά που μεγάλωσαν και έκλεισαν το πέρασμα ,και κατασκευή μικρών γεφυρών και σκαλιών με ξύλα σε δύο σημεία που το μονοπάτι είναι σχετικά δύσβατο. Αυτά γίνονται με σκοπό στη συνέχεια το μονοπάτι αυτό ,και με συνεργασία με το Γεωπάρκο , να γίνει επισκέψιμο και να διαφημιστεί.

Διασυλλογικό πρωτάθλημα διάθλου ππ-πκ/β´

Με επιτυχία στέφθηκε η παρουσία των αθλητριών του ΓΣ ΒΙΤΣΕΝΤΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ στο διασυλλογικό πρωτάθλημα διάθλου ππ-πκ/β´ , που διεξήχθει στο Ηράκλειο το Σάββατο 6/5/2917.
Η Άννα κουνελακη κατέλαβε την δεύτερη θέση στην ατομική κατάταξη στο άλμα σε μήκος , επίσης στα 60μ εμπόδια τερμάτισε 2η ενώ στην συνολική βαθμολογία του διάθλου κατετάγη 2η μεταξύ των 123 κοριτσιών που συμμετείχαν .
Η Μαρία Καντιφεδάκη κατέλαβε την 3η θέση στο άλμα σε μήκος και την 6η θέση στα 60μ . Στην συνολική κατάταξη του διάθλου κατέλαβε την 3η θέση μεταξύ 123 κοριτσιών .

Κυριακή 7 Μαΐου 2017

Η Ελένη Καστάνη στην Γωγώ Ατζολετάκη 06/05/17

Ήταν μια συζήτηση γεμάτη μνήμες και συγκίνηση... Μια ραδιοφωνική συνάντηση με την Ελένη Καστάνη , που μας ταξίδεψε μακριά. Στην όμορφη πατρίδα των παιδικών μας χρόνων... στη Σητεία και το χωριό μας, τον Χαντρά... Μια πατρίδα, που μέσα στις πολλές χαρές έκρυβε και πολύ δάκρυ...

ΑΧ, ΤΙ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΕΙν' ΕΔΩ... στον Alpha989... Σάββατο 6 Μαϊου 2017.

Nikolaos Kokkinakis: Eμείς οι Σητειακοί από τους αρχαίους χρόνους μεταφέρουμε την παράδοσή μας μέχρι σήμερα όχι με την φωτιά μόνο με τα ακούσματα μας

Μετά και τα τελευταία δεδομένα ο Πολιτιστικός Σύλλογος Πραισού που αγωνίζεται για την Πολιτιστική Κληρονομιά μας και γενικά για την Σητεία ΜΑΣ αλλά και την Μουσική Παράδοση της Ανατολικής Κρήτης δεν θα συμμετέχουμε εφέτος στις εκδηλώσεις των Πολιτιστικών Εκδηλώσεων Κορνάρεια 2017 και στο φυλλάδιο τους με την ονομασία «Σητεία η πόλη της μουσικής και της φωτιάς» δηλαδή η μουσική της φωτιάς τι σημαίνει η μουσική που μεταδόθηκε δια πυρός και σίδηρου, μουσική που στο τέλος βάζει φωτιά και πολλές άλλες έννοιες. Η σπουδαία μουσική κληρονομιά της περιοχής μας μεταδίδεται μέσω των Πολιτιστικών Συλλόγων της Σητείας που έχουν συντελέσει ένα τεράστιο έργο για την μουσική κληρονομιά μας. Και δεν δεχόμαστε ο Δήμος Σητείας να ονομάζει αυτή την κληρονομιά της μουσικής μας και να την συγκρίνει με την φωτιά, εμείς οι Σητειακοί από τους αρχαίους χρόνους μεταφέρουμε την παράδοσή μας μέχρι σήμερα όχι με την φωτιά μόνο με τα ακούσματα μας, η φωτιά σημαίνει πόλεμο, καταστροφή, ερήμωση, θάνατο. Εμείς όμως έχουμε μια μουσική παράδοση σύμβολο.

Ο Σύλλογος Φίλων Νοσοκομείου Σητείας σας προσκαλεί στην συνεδρίαση του ΔΣ στο αμφιθέατρο του Νοσοκομείου,

Ο Σύλλογος Φίλων Νοσοκομείου Σητείας σας προσκαλεί στην συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου, που θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 09/05/2017 και ώρα 19.00 στο αμφιθέατρο του Νοσοκομείου, για τρέχοντα θέματα του Συλλόγου. Η συνεδρίαση του Δ.Σ. είναι ανοικτή σε όλους τους συμπολίτες μας ,οι οποίοι θα μπορούν να διατυπώσουν τις απόψεις τους.

Συνάντηση με τον Μίμη Ανδρουλάκη με αφορμή τα βιβλία του «Ταξίδι μέλιτος» και «Δύο μόνο δάκρυα» στο Πολύκεντρο Σητείας.

Η Περιφεριακή Ενότητα Λασιθίου, ο Δήμος Σητείας και οι Εκδόσεις Πατάκη πραγματοποίησαν το Σάββατο 6 Μαΐου 2017 και ώρα 19:00 στο Πολύκεντρο του Δήμου Σητείας (Αίθουσα Μελίνα Μερκούρη) μια συνάντηση με τον Μίμη Ανδρουλάκη με αφορμή τα βιβλία του «Ταξίδι μέλιτος» και «Δύο μόνο δάκρυα» που σχετίζονται με την ιστορική περίοδο που έδρασε ο Ελευθέριος Βενιζέλος. Ήταν μια ενδιαφέρουσα εκδήλωση που συντόνισαν και παρουσίασαν ο Αντώνης Ανηψητάκης και οι φιλολόγοι Μιλτιάδης Παπαδάκης και Σοφία Φουστέρη σε ένα διάλογο με τον Μίμη Ανδρουλάκη για τα προβλήματα της εποχής μας παρά την κακή και ενοχλητική για το κοινό, ακουστική που είχε ο χώρος της αίθουσας Μελίνα Μερκούρη στο Πολύκεντρο του Δήμου Σητείας.

Βιβλιοπαρουσίαση για το προσφυγικό ζήτημα από τον συγγραφέα Κωνσταντίνο Τζαμιώτη στο Πολύκεντρο.

Η Ομάδα Ανάγνωσης του 1ου Γυμνασίου Σητείας θα πραγματοποιήσει εκδήλωση – βιβλιοπαρουσίαση την Τετάρτη 10 Μαΐου 2017, στο Πολύκεντρο του Δήμου Σητείας, στις 7:30 μ.μ.

Σάββατο 6 Μαΐου 2017

Σύλλογος γονέων και Κηδεμόνων 1ου Γυμνασίου Σητείας: Eκλογές για την ανάδειξη εκπροσώπων για το συμβούλιο της Ένωσης Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων

Σύλλογος γονέων και Κηδεμόνων 1ου Γυμνασίου Σητείας.

Σας ενημερώνουμε ότι θα διεξαχθούν εκλογές για την ανάδειξη εκπροσώπων για το συμβούλιο της Ένωσης Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων την Δευτέρα 08/05/2017 και ώρα από 08:00 έως 17:00.
Σύμφωνα με τη δύναμη του σχολείου μας (180 μαθητές), δικαιούμαστε 6 Εκπροσώπους (ανά 30 μαθητές, 1 εκπρόσωπος, των οποίων οι γονείς θα λάβουν μέρος στις εκλογές για την ανάδειξη τους).

Την Κυριακή, θα γίνει η πρώτη συνάντηση μας για να χορέψουμε ποντιακά.


Την Κυριακή ,στις 11:00 το πρωί, θα γίνει η πρώτη συνάντηση μας για να χορέψουμε ποντιακά .
Τόπος το ¨Σχολαρχείο¨ ( Ανεβαίνουμε Καταπότη κ στρίβουμε αριστερά στην Πλαστήρα ως το τέρμα).

Είσοδος ελεύθερη για όσους θέλουν να μάθουν . .

Λασίθι: Εθελοντική Ομάδα Υποστήριξης Μητρικού θηλασμού και Μητρότητας- "Οι πρώτες 40 (σαράντα) μέρες με το μωρό".


Με μεγάλη μας χαρά σας ανακοινώνουμε την εκδήλωση της ομάδας μας με θέμα: "Οι πρώτες 40 (σαράντα) μέρες με το μωρό".
Στη συνάντηση θα συζητήσουμε ότι αφορά τις πρώτες ώρες και μέρες με το μωρό μας στο σπίτι, θηλασμός, περιποίηση βρέφους, ύπνος κλπ .
Τη συζήτηση θα συντονίζει η μαία του νοσοκομείου Σητείας η κυρία Δέσποινα Κυρπα.
Ημέρα διεξαγωγής: Κυριακή 7/5/2017.
ώρα 11:00
χώρος: Καλειδοσκόπιο (Β.Κορνάρου 13, Σητεία)