Κυριακή 7 Μαΐου 2017

Ο Σύλλογος Φίλων Νοσοκομείου Σητείας σας προσκαλεί στην συνεδρίαση του ΔΣ στο αμφιθέατρο του Νοσοκομείου,

Ο Σύλλογος Φίλων Νοσοκομείου Σητείας σας προσκαλεί στην συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου, που θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 09/05/2017 και ώρα 19.00 στο αμφιθέατρο του Νοσοκομείου, για τρέχοντα θέματα του Συλλόγου. Η συνεδρίαση του Δ.Σ. είναι ανοικτή σε όλους τους συμπολίτες μας ,οι οποίοι θα μπορούν να διατυπώσουν τις απόψεις τους.


Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΟΛΩΝ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΑΞΙΑ.

Ο Πρόεδρος
ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ ΚΑΛΑΜΠΟΚΗΣ

Η Γ. Γραμματέας
ΡΙΚΑ ΠΑΝΤΕΛΑΚΗ-ΜΑΡΚΑΚΗ

Ο υπεύθυνος προβολής και επικοινωνίας
ΚΩΣΤΑΣ ΒΑΣΙΛΑΚΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου