Μετά και τα τελευταία δεδομένα ο Πολιτιστικός Σύλλογος Πραισού που αγωνίζεται για την Πολιτιστική Κληρονομιά μας και γενικά για την Σητεία ΜΑΣ αλλά και την Μουσική Παράδοση της Ανατολικής Κρήτης δεν θα συμμετέχουμε εφέτος στις εκδηλώσεις των Πολιτιστικών Εκδηλώσεων Κορνάρεια 2017 και στο φυλλάδιο τους με την ονομασία «Σητεία η πόλη της μουσικής και της φωτιάς» δηλαδή η μουσική της φωτιάς τι σημαίνει η μουσική που μεταδόθηκε δια πυρός και σίδηρου, μουσική που στο τέλος βάζει φωτιά και πολλές άλλες έννοιες. Η σπουδαία μουσική κληρονομιά της περιοχής μας μεταδίδεται μέσω των Πολιτιστικών Συλλόγων της Σητείας που έχουν συντελέσει ένα τεράστιο έργο για την μουσική κληρονομιά μας. Και δεν δεχόμαστε ο Δήμος Σητείας να ονομάζει αυτή την κληρονομιά της μουσικής μας και να την συγκρίνει με την φωτιά, εμείς οι Σητειακοί από τους αρχαίους χρόνους μεταφέρουμε την παράδοσή μας μέχρι σήμερα όχι με την φωτιά μόνο με τα ακούσματα μας, η φωτιά σημαίνει πόλεμο, καταστροφή, ερήμωση, θάνατο. Εμείς όμως έχουμε μια μουσική παράδοση σύμβολο.
Τις παραπάνω σκέψεις, που η περιοχή της Σητείας απελευθερώθηκε από τους Οθωμανούς και η μουσική παράδοση μας και στους χρόνους της κατοχής, ήταν πρωτεργάτης της εθνικής αντίστασης μας : δηλαδή η μουσική αυτή μεταδόθηκε μέσω της φωτιάς λέμε ΠΧ…………
Να γιατί εμείς που πιστεύουμε στην Μουσική μας Παράδοση και Πολιτιστική Κληρονομιά μας δεν θα συμμετέχουμε στα φυλλάδια της ΔΟΚΑΣ .
Τις παραπάνω σκέψεις, που η περιοχή της Σητείας απελευθερώθηκε από τους Οθωμανούς και η μουσική παράδοση μας και στους χρόνους της κατοχής, ήταν πρωτεργάτης της εθνικής αντίστασης μας : δηλαδή η μουσική αυτή μεταδόθηκε μέσω της φωτιάς λέμε ΠΧ…………
Να γιατί εμείς που πιστεύουμε στην Μουσική μας Παράδοση και Πολιτιστική Κληρονομιά μας δεν θα συμμετέχουμε στα φυλλάδια της ΔΟΚΑΣ .
Nikolaos Kokkinakis
Σχόλια στο Facebook
Σχόλια στο Facebook
Mike Perakis Γνωρίζοντας τον χαρακτήρα σου Νίκο και Αναγνωρίζοντας τον αγωνα σου για το πολιτιστικό κίνημα τοσο της περιοχής μας αλλα και του νησιού ολοκλήρου μεσω της ΠΕΠΣΥ, θα ηθελα να σε Συγχαρώ για το ύφος της τελευταίας σου απάντησης.. Η πολη μας ειναι μικρή, ολοι ξέρουμε ολοι βλέπουμε.. λίγοι ομως εχουν το ¨θαρρος¨ της γνώμης τους..
Η κριτική ειναι δημοκρατικό στοιχείο του γονιδίου μας και της ταυτότητας μας... αλίμονο αν καθε φορά που κάποιος εκφράζει την γνωμη του δημόσια πρεπει να αποδοκιμάζετε ως άτομο ή ως ιδιότητα...
Ειναι δυστυχώς σημεία των καιρών ...τον γόνιμο διάλογο και τα λογικά επιχειρήματα εχουν αντικαταστήσει προσωπικές βολές και υπονοούμενα ..
Προσωπικά εχω τοποθετηθεί και στο παρελθόν ως προς το θεμα των εκδηλωςεων των Κορναρείων ...πραγματικα πρεπει να στοχεύσουν ακομα περισσότερο στον τίτλο τους και οχι να απλώνουν τοσο πολυ σε χρονο και θεάματα άσχετα με το πολιτιστικό όνομα που τα συνοδεύει ..
Όσον αφορά το σχόλιο του Βαγγέλη θεωρω οτι σε μεγαλο βαθμο ευθύνεται η ίδια λανθανουσα αντίληψη που συνοδεύει τους εκάστοτε δημάρχους και την παράταξη τους. Θα ήταν εντελώς διαφορετικά τα πράγματα αν ειχε δημιουργηθεί ενα σχήμα ανθρώπων που θα απάρτιζαν το κεντρικό όργανο του σχεδιασμού των εκδηλώσεων της περιοχής μας, ανεξαρτητα απο το ποιος ανήκει σε ποια παράταξη ή ποιος ειναι φίλος ποιανού..
Δεν ειναι δυνατόν να έχουμε συνεχως τα ίδια και τα ίδια άτομα για ολες τις εκδηλώσεις ..μα θες καρναβάλι, μα θες χριστουγεννα, μα θες κορναρεια ..ειναι λογικο να κορεστεί η δεξαμενή των ιδεών και να υπάρξει κούραση και επανάληψη ..
Ενώ αν υπήρχε ενα κεντρικό όργανο με ενα σχέδιο δεκαετίας που θα προέκυπτε μετα απο διαβούλευση με όλους, θα έδινε το περιθώριο να οριστούν επιμέρους επιτροπές που θα αναλάβουν να εκτελέσουν ο καθένας τον τομέα που του ταιριάζει και οχι ολοι σε ολα ..
Εκει πέτυχε ο θεσμός με το κυνήγι του θησαυρού ..στην εναλλαγή των προσώπων και της ευθύνης ..
Η κριτική ειναι δημοκρατικό στοιχείο του γονιδίου μας και της ταυτότητας μας... αλίμονο αν καθε φορά που κάποιος εκφράζει την γνωμη του δημόσια πρεπει να αποδοκιμάζετε ως άτομο ή ως ιδιότητα...
Ειναι δυστυχώς σημεία των καιρών ...τον γόνιμο διάλογο και τα λογικά επιχειρήματα εχουν αντικαταστήσει προσωπικές βολές και υπονοούμενα ..
Προσωπικά εχω τοποθετηθεί και στο παρελθόν ως προς το θεμα των εκδηλωςεων των Κορναρείων ...πραγματικα πρεπει να στοχεύσουν ακομα περισσότερο στον τίτλο τους και οχι να απλώνουν τοσο πολυ σε χρονο και θεάματα άσχετα με το πολιτιστικό όνομα που τα συνοδεύει ..
Όσον αφορά το σχόλιο του Βαγγέλη θεωρω οτι σε μεγαλο βαθμο ευθύνεται η ίδια λανθανουσα αντίληψη που συνοδεύει τους εκάστοτε δημάρχους και την παράταξη τους. Θα ήταν εντελώς διαφορετικά τα πράγματα αν ειχε δημιουργηθεί ενα σχήμα ανθρώπων που θα απάρτιζαν το κεντρικό όργανο του σχεδιασμού των εκδηλώσεων της περιοχής μας, ανεξαρτητα απο το ποιος ανήκει σε ποια παράταξη ή ποιος ειναι φίλος ποιανού..
Δεν ειναι δυνατόν να έχουμε συνεχως τα ίδια και τα ίδια άτομα για ολες τις εκδηλώσεις ..μα θες καρναβάλι, μα θες χριστουγεννα, μα θες κορναρεια ..ειναι λογικο να κορεστεί η δεξαμενή των ιδεών και να υπάρξει κούραση και επανάληψη ..
Ενώ αν υπήρχε ενα κεντρικό όργανο με ενα σχέδιο δεκαετίας που θα προέκυπτε μετα απο διαβούλευση με όλους, θα έδινε το περιθώριο να οριστούν επιμέρους επιτροπές που θα αναλάβουν να εκτελέσουν ο καθένας τον τομέα που του ταιριάζει και οχι ολοι σε ολα ..
Εκει πέτυχε ο θεσμός με το κυνήγι του θησαυρού ..στην εναλλαγή των προσώπων και της ευθύνης ..
Giannis Xiradakis 1000 μπράβο στο ΔΣ του συλλόγου γιατί κάποιοι έχουν ξεμείνει στις απόκριες ακόμα!!
Theodoulos Lagoudakis Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να διαβάζω μια ώρα, κρίσεις και κριτική ( και καλά στο όνομα της δημοκρατίας), ενώ αν ήμασταν σε ένα τραπέζι θα είχαμε έναν εποικοδομητικό διάλογο και θα είχαμε βρει την λύση ! Εύκολα εδώ κάποιοι κρύβονται πίσω από όμορφα κείμενα! Προτάσεις πολλές άνθρωποι να τις υλοποιήσουν λίγοι. Η πολύ γκρίνια δεν είναι δημιουργική. Ελάτε να τα συζητήσουμε ( όχι στο face book ) και να δράσουμε. Τα υπόλοιπα είναι άπλα Λόγια …. (αρνούμαι να διαβάσω άλλο και μπω στο παιγνίδι αυτό. Αν κάποιος έχει προτάσεις να έρθει στον δήμο να τις καταθέσει. Αν κάποιος θέλει να πει κάτι σε μένα προσωπικά ας με πάρει τηλέφωνο ή να μου στείλει μήνυμα . 6977403604 ευχαριστώ !! )
Popi Avgoustaki Θα ήθελα να παρακαλέσω τον κόσμο που διαβάζει την συγκεκριμένη ανάρτηση να μπει στο χρονολόγιο του κ. Κοκκινάκη Nikolaos Kokkinakis και να ενημερωθεί σωστά από κει έτσι χωρίς να αφήνουμε άσχημες εντυπώσεις και βολές για κακοπροαίρετα σχόλια. Mike Perakis στερήθηκε ποτέ ο διάλογος από κανένα σύλλογο ή φορέα όσον αναφορά τα πολιτιστικά δρώμενα του τόπου μας; Πόσες φορές αναρτήθηκε δημόσιο κάλεσμα από την σελίδα των Κορναρείων και από το Δήμο για συζήτηση και κατάθεση προτάσεων; Από ότι γνωρίζω είχαν σταλεί mail σε όλους τους συλλόγους ανεξαιρέτως. Ποιοι πήγαν; Ποιοι κατέθεσαν τις προτάσεις τους; Giannis Xiradakis μπορεί κάποιοι να έχουνε ξεμείνει στις απόκριες αλλά κάποιοι άλλοι έχουν ξεμείνει στο να δημιουργούν εντυπώσεις και ανακατοσούρες ... Και φτάνω στο σημείο που πραγματικά εμπλέκομαι εγώ. Ζωγράφισα πέρυσι την άνοιξη 2016 αυτόν τον πίνακα ο οποίος είναι στο χέρι με το πινέλο και έχω χρησιμοποιήσει ακρυλικά χρώματα. Η εικόνα που είχαν οι διοργανωτές πέρυσι (που παρεπιπτόντως δεν υπήρξαν αρνητικές αντιδράσεις) είχε ως εξής: ΄Ένα χάρτινο καράβι το οποίο μας παραπέμπει στα ταξίδια που κάνουμε μέσω του πολιτισμού της μουσικής και της παράδοσής μας (διαβάστε τους τίτλους που είναι γραμμένοι πάνω του) Ένα ολόγιομο κόκκινο φεγγάρι που αντανακλά την λάμψη του στη γαλάζια θάλασσά μας και συμβολίζει τις όμορφες καλοκαιρινές Αυγουστιάτικες νύχτες των Κορναρείων μας. Αυτά μας δείχνει ο πίνακας. Το στοιχείο που προστέθηκε φέτος (με γραφιστική παρέμβαση) είναι η φωτιά. Η φωτιά συμβολίζει την φλόγα, το φως, τη ζωή. Σημαίνει ένωση και ζεστασιά σε ότι κάνουμε όλοι μαζί στη Σητεία. Ζεστασιά μεταξύ των συλλόγων, των ομάδων. Η φωτιά είναι ένα στοιχείο που ξεκινά από τα βάθη της ιστορίας μας και σκεφτήκαμε φέτος να την εντάξουμε χωρίς να γνωρίζουμε ότι αυτό θα έχει συνέχεια ή αν τελικά η οργανωτική επιτροπή θα επιλέξει το συγκεκριμένο πίνακα για εξώφυλλο φυλλαδίου ή αφίσας. Τίποτα δεν έχει αποφασιστεί τίποτα δεν έχει τυπωθεί και τίποτα δεν έχει μοιραστεί χέρι με χέρι όπως πέρυσι. Κάποιοι λοιπόν προφανώς βιάστηκαν να κρίνουν πάλι, να βγάλουν συμπεράσματα και να ασκήσουν κακοπροαίρετη κριτική. Μα δεν μου κάνει εντύπωση πια. Και ερωτώ η φωτιά ήταν φέτος (Σητεία, η πόλη της μουσικής και της φωτιάς) αυτή που ενόχλησε ή ότι κάποιοι θέλουν πραγματικά να ανάψουν φωτιές σε εκείνους τους λίγους που κάθε χρόνο παλεύουν για τα πολιτιστικά αυτού του τόπου; Μη νομίζετε και αυτοί κουράζονται και μετά χαράς θα ήθελαν να αναλάβουν και κάποιοι άλλοι. Yπάρχουν; Ζητώ συγνώμη για το μακροσκελές σχόλιο πραγματικά δεν επιθυμώ το διάλογο διότι ο χρόνος μου είναι περιορισμένος καθ ότι έχω άλλα 3 πινακάκια να τελειώσω για την τελική επιλογή της αφίσας. Ευχαριστώ όλους όσους με εμπιστεύονται καλλιτεχνικά και τους υπόσχομαι ότι θα κάνω ότι καλύτερο μπορώ και ότι περνά πραγματικά απ΄το χέρι μου !!!!
Kornaria Sitias Σε ευχαριστούμε για όλα Πόπη!τέτοιους ανθρώπους χρειαζόμαστε δίπλα μας, για να μας δίνουν δύναμη και κουράγιο! Να είσαι πάντα καλά να δημιουργείς πολιτισμό με τις πράξεις σου! Αυτό έχει ανάγκη η πόλη! Τέτοιους ανθρώπους σαν και σένα! Σε ευχαριστούμε!
Mike Perakis Ευτυχώς δηλαδή που τα γραπτά μένουν ...!!!! Ετσι γιατι μου φαίνεται εχει παραγίνει το κακό ...
Mike Perakis Κατα τ´ αλλα τιποτα δεν ειχε προαποφασιστεί ...απλα ο καημένος ο Κοκκινάκης ειχε το ¨θαρρος¨ να γράψει ..
Giannis Xiradakis Popi Avgoustaki. δεν σε ξέρω δεν με ξέρεις ούτε κατηγόρησα κάποιον ούτε θεωρώ ανακάτεψα κάποιον την γνώμη μου είπα σε λίγες γραμμές ότι συμφωνώ απόλυτα με την ανακοίνωση του κ κοκκινακη δεν σχολίασα την καλλιτεχνική σου δυνοτητα η οποία είναι αξιόλογη και ανάξιος εγώ να κρίνω, έχω και θα έχω όμως την γνώμη μου η οποία εν προκειμένω συμβαδίζει με του κυρίου κοκκινακη, καλό βράδυ!
Kornaria Sitias Κύριε Περάκη πόσο πια..... Τι είναι αυτό που σας έχει πιάσει ! Τίποτα δεν έχει προαποφασιστεί! Κάναμε μια αρχική ανάρτηση χωρίς να έχουμε καμία πρόταση με σκοπό να μαζέψουμε τις προτάσεις όλων μέχρι τις 10 του μηνός έτσι ώστε να καταλήξουμε στην τελική απόφαση για την αφίσα και το φυλλάδιο! Παρόλα αυτά, δεν έχει έρθει πρόταση από κανέναν, αλλά ούτε και από εσάς. Λυπόμαστε που δεν μπορούμε να είμαστε μέσα στο μυαλό σας να δούμε τι σκέφτεστε! Να ξέρετε όμως πως με χαρά θα δεχτούμε κάθε πρόταση που θα ειπωθεί και φυσικά θα αξιολογηθεί! Σας ευχαριστούμε για το χρόνο σας, η συμβολή σας είναι πάντα πολύτιμη!
Mike Perakis Είναι θέμα Σεβασμού και Αξιοπρέπειας να γράφουμε παρακαλώ με ονοματεπώνυμο και να έχουμε το ¨θαρρος¨ της γνώμης μας, και οχι να χρησιμοποιήσουμε εικονικά-ανώνυμα προφιλ... Εκτός κι αν ο Ποιητής της πόλης έδωσε στην διαθήκη του δικαιώματα εκπροσώπησης του ανα τους αιώνες ...
Kornaria Sitias Αγαπητέ κ. Περάκη. Αλίμονο αν χρειάζεται να παίζουμε κρυφτό μεταξύ μας. Άλλωστε μέσα σε αυτήν την πόλη όλοι γνωριζόμαστε πάρα πολύ καλά. Επίθετο Περράκη όνομα Βέρα. Συγνώμη για την πριν ανωνυμία αλλά λόγω περιορισμένου χρόνου είμαι πολλές ώρες σε αυτή τη σελίδα. Θέλω να σας πω ένα μεγάλο μπράβο για όλες τις σημαντικές παρεμβάσεις σας και θα περιμένουμε τις προτάσεις σας αλλά και τις προτάσεις όλων των συλλόγων μέχρι τις 10 του μηνός. Αυτό θα κάνει πιο εύκολο και πιο ουσιαστικό το έργο μας. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων. Καλό σας βράδυ.
Mike Perakis Βέρα Καλησπέρα... Αρχικά να σου πω οτι δεν με εχει ¨πιάσει κάτι¨.. Επίσης να σου αναγνωρίσω κι εσενα και όλων των εθελοντών αυτού του τόπου τον αλληλέγγυο Σεβασμό μου για οτι καλό γίνεται σε αυτό τον ξεχασμένο τόπο.. Και είναι αλήθεια οτι δεν περισσεύει κανένας απο αυτό τον αγώνα ΖΩΗΣ (πνευματικής και οικονομικής) σε αυτή την δύσκολη συγκυρία.
Εχω ταχθεί κι εγω στον εθελοντισμό κι ως εκ τουτου πονώ και υπολογίζω τον ιδρώτα όλων μας..
Ο Νίκος σήμερα έθιξε ενα θεμα στο οποίο με βρήκε σύμφωνο ..θεωρώ πως ήταν ατυχής η φράση της φωτιάς ..κι ακομα κι αν ειχε καποιο αλλο συμβολισμό κατα βάθος ..αυτο δεν φαινόταν απο την αφίσα ..
Πιστεύω στον δημιουργικό διάλογο Βέρα, Γιώργο, Ελένη, Πόπη, Θεόδουλε ... Κι αν πολλες φορες μας φέρνει στα άκρα αυτο εχει ως συνέπεια να βρίσκεται πάντα μια λυση κάπου στην Μέση...
Ζούμε στην ίδια πολη, έχουμε σχεδον μεγαλώσει μαζι, και αν έχουμε διαφορετικές απόψεις αυτο δεν σημαίνει οτι πρεπει να μη μιλάμε ..
Θεωρώ οτι ο τρόπος που έφυγε προς τα ΜΜΕ το κείμενο του αντιδημάρχου και η αφίσα μαζι ήταν λαθος και ως εκ τουτου καθένας ειχε το δικαίωμα να το ερμηνεύσει κατα το δοκούν ..
Πιστεύω οτι τα λάθη μας κάνουν καλύτερους και ως ανθρώπους κι ως κοινωνία ..όπως επίσης η ανάδειξη τους καθως και η οποία συγγνώμη και διόρθωση τα ακολουθεί...
Πιστεύω τελος οτι πρεπει επιτέλους να γινει μια μάζωξη όλων μας και να στοχεύσουμε μακρυά σε βάθος δεκαετίας ..
Επομένως καταθέτω αποψε ανεπίσημα και αυριο πιο συγκεκριμένα ..
Μια Εκδήλωση Διαλόγου για το Μέλλον του Πολιτισμού μας !!!!!!
Ενα στρογγυλό τραπέζι που ολοι θα ισαπεχουμε το ιδιο απο το κέντρο της πόλης μας..
Ωστοσο και πέρυσι ήρθα στις συναντησεις για τα κορναρεια και ενώ κατέθεσα απόψεις μαλλον δεν ήταν τοσο χρήσιμες .. δεν το βάζουμε ομως κατω ..μια φορά εθελοντής ΠΑΝΤΑ Εθελοντής !!!!
Εχω ταχθεί κι εγω στον εθελοντισμό κι ως εκ τουτου πονώ και υπολογίζω τον ιδρώτα όλων μας..
Ο Νίκος σήμερα έθιξε ενα θεμα στο οποίο με βρήκε σύμφωνο ..θεωρώ πως ήταν ατυχής η φράση της φωτιάς ..κι ακομα κι αν ειχε καποιο αλλο συμβολισμό κατα βάθος ..αυτο δεν φαινόταν απο την αφίσα ..
Πιστεύω στον δημιουργικό διάλογο Βέρα, Γιώργο, Ελένη, Πόπη, Θεόδουλε ... Κι αν πολλες φορες μας φέρνει στα άκρα αυτο εχει ως συνέπεια να βρίσκεται πάντα μια λυση κάπου στην Μέση...
Ζούμε στην ίδια πολη, έχουμε σχεδον μεγαλώσει μαζι, και αν έχουμε διαφορετικές απόψεις αυτο δεν σημαίνει οτι πρεπει να μη μιλάμε ..
Θεωρώ οτι ο τρόπος που έφυγε προς τα ΜΜΕ το κείμενο του αντιδημάρχου και η αφίσα μαζι ήταν λαθος και ως εκ τουτου καθένας ειχε το δικαίωμα να το ερμηνεύσει κατα το δοκούν ..
Πιστεύω οτι τα λάθη μας κάνουν καλύτερους και ως ανθρώπους κι ως κοινωνία ..όπως επίσης η ανάδειξη τους καθως και η οποία συγγνώμη και διόρθωση τα ακολουθεί...
Πιστεύω τελος οτι πρεπει επιτέλους να γινει μια μάζωξη όλων μας και να στοχεύσουμε μακρυά σε βάθος δεκαετίας ..
Επομένως καταθέτω αποψε ανεπίσημα και αυριο πιο συγκεκριμένα ..
Μια Εκδήλωση Διαλόγου για το Μέλλον του Πολιτισμού μας !!!!!!
Ενα στρογγυλό τραπέζι που ολοι θα ισαπεχουμε το ιδιο απο το κέντρο της πόλης μας..
Ωστοσο και πέρυσι ήρθα στις συναντησεις για τα κορναρεια και ενώ κατέθεσα απόψεις μαλλον δεν ήταν τοσο χρήσιμες .. δεν το βάζουμε ομως κατω ..μια φορά εθελοντής ΠΑΝΤΑ Εθελοντής !!!!
Kornaria Sitias Πολύ σωστά Μιχάλη όλα αυτά που λες όμως υπάρχει μια διαφορά! Άλλο να κάνεις προτάσεις και άλλο να τις υλοποιείς! Ξέρεις πόσο δύσκολο είναι να κάνουν όλοι από δύο προτάσεις και να περιμένουν να τις υλοποιήσουν πέντε άτομα που όπως λες και εσύ έχει βαρεθεί ο κόσμος να τους βλέπει; Προτάσεις λοιπόν και υλοποίηση! Αυτό εινάι το μυστικό! Έχω άδικο;
Kornaria Sitias Φτιάξτε εκδηλώσεις και κάντε μας την έκπληξη! Θα χαρούμε πολύ! Περιμένουμε!







Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου