Η Περιφεριακή Ενότητα Λασιθίου, ο Δήμος Σητείας και οι Εκδόσεις Πατάκη πραγματοποίησαν το Σάββατο 6 Μαΐου 2017 και ώρα 19:00 στο Πολύκεντρο του Δήμου Σητείας (Αίθουσα Μελίνα Μερκούρη) μια συνάντηση με τον Μίμη Ανδρουλάκη με αφορμή τα βιβλία του «Ταξίδι μέλιτος» και «Δύο μόνο δάκρυα» που σχετίζονται με την ιστορική περίοδο που έδρασε ο Ελευθέριος Βενιζέλος. Ήταν μια ενδιαφέρουσα εκδήλωση που συντόνισαν και παρουσίασαν ο Αντώνης Ανηψητάκης και οι φιλολόγοι Μιλτιάδης Παπαδάκης και Σοφία Φουστέρη σε ένα διάλογο με τον Μίμη Ανδρουλάκη για τα προβλήματα της εποχής μας παρά την κακή και ενοχλητική για το κοινό, ακουστική που είχε ο χώρος της αίθουσας Μελίνα Μερκούρη στο Πολύκεντρο του Δήμου Σητείας.
Ραδιοφωνικός σταθμός Σητεία FM 95,5 MHz - Το ραδιόφωνο που ακούγεται !!! Αναδεικνύουμε τον πολιτισμό μας, την παράδοση μας! Με θέματα του τόπου μας, με πολύτιμες πληροφορίες, με αμεσότητα και διαφάνεια στην ενημέρωση!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου