Η Ομάδα Ανάγνωσης του 1ου Γυμνασίου Σητείας θα πραγματοποιήσει εκδήλωση – βιβλιοπαρουσίαση την Τετάρτη 10 Μαΐου 2017, στο Πολύκεντρο του Δήμου Σητείας, στις 7:30 μ.μ.
Υποδέχεται τον συγγραφέα Κωνσταντίνο Τζαμιώτη και συζητά μαζί του για το τελευταίο του βιβλίο «Το πέρασμα» και για το προσφυγικό ζήτημα.
Υποδέχεται τον συγγραφέα Κωνσταντίνο Τζαμιώτη και συζητά μαζί του για το τελευταίο του βιβλίο «Το πέρασμα» και για το προσφυγικό ζήτημα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου