Σάββατο 6 Μαΐου 2017

Την Κυριακή, θα γίνει η πρώτη συνάντηση μας για να χορέψουμε ποντιακά.


Την Κυριακή ,στις 11:00 το πρωί, θα γίνει η πρώτη συνάντηση μας για να χορέψουμε ποντιακά .
Τόπος το ¨Σχολαρχείο¨ ( Ανεβαίνουμε Καταπότη κ στρίβουμε αριστερά στην Πλαστήρα ως το τέρμα).

Είσοδος ελεύθερη για όσους θέλουν να μάθουν . .

Lazaros Filippides

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου