Τετάρτη 6 Ιουνίου 2018

Νέα ναυτιλιακή εταιρεία στη Νότια Κρήτη


Χανιά 6 Ιουνίου 2018

Μία νέα ναυτιλιακή εταιρεία «ανοίγει πανιά» την Πέμπτη 07 Ιουνίου 2018 αλλάζοντας τα δεδομένα στα ναυτικά δρώμενα του Νομού Χανίων και γενικά της Νότιας Κρήτης.
Η «Ναυτική Εταιρεία Θαλάσσιων Μεταφορών Νότιας Κρήτης» ή αλλιώς η ΝΕΝ Κρήτης συστάθηκε το 2018 από Κρητικούς επιχειρηματίες, με καταγωγή από τα Σφακιά, με αποστολή να παρέχει υπηρεσίες θαλάσσιας μεταφοράς ανθρώπων και εμπορευμάτων αρχικά στα Νότια του Νομού Χανίων.

Επιστολή δημάρχου Σητείας προς Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης για το ΠΟΠ ΣΗΤΕΙΑ ΛΑΣΙΘΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ

Επιστολή δημάρχου Σητείας προς Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων κ. Ευάγγελο Αποστόλου για το ΠΟΠ <<ΣΗΤΕΙΑ ΛΑΣΙΘΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ>>


Κύριε Υπουργέ

Πρόσφατα πραγματοποιήθηκε στη Σητεία μια ενδιαφέρουσα ενημερωτική συνάντηση για το ΠΟΠ ελαιόλαδο «Σητεία Λασιθίου Κρήτης», στην οποία παρευρέθηκε ως κεντρική ομιλήτρια η Προϊσταμένη του τμήματος ΠΟΠ/ΠΓΕ/ΕΠΙΠ του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης κα. Σοφία Μανανά, και μεγάλος αριθμός παραγωγών ελαιολάδου, συνεταιριστών, τυποποιητών κ.α..

ΣΗΤΕΙΑ: Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος


Στο πλαίσιο της παγκόσμιας ημέρας περιβάλλοντος που φέτος είναι αφιερωμένη στην καταπολέμηση της πλαστικής ρύπανσης και καθιερώθηκε από τον ΟΗΕ το 1972, με στόχο την ενημέρωση του παγκόσμιου κοινού σχετικά με περιβαλλοντικά προβλήματα, ο Δημοτικός Παιδικός Σταθμός Παλαικάστρου οργάνωσε με πρωτοβουλία των εκπαιδευτικών δράση για την καταπολέμηση της ρύπανσης από πλαστικά.

Εγκαινιάζεται νέα ακτοπλοϊκή σύνδεση της Σητείας με την Κάσο και την Κάρπαθο

Από τις 15 Ιουνίου 2018 εγκαινιάζεται η νέα ακτοπλοϊκή σύνδεση της Σητείας με την Κάσο και την Κάρπαθο κάθε Παρασκευή με ώρα αναχώρησης 14:30 από Σητεία και άφιξη στην Κάσο στις 17:00 και στην Κάρπαθο στις 19:15.

Κάσο προς Σητεία: Κάθε Παρασκευή στις 07:30 με άφιξη στη Σητεία στις 10:00.

Ευχές Περιφερειάρχη στους μαθητές που συμμετέχουν στις Πανελλήνιες εξετάσεις

6-6-2018

Ευχές για επιτυχία και πρόοδο στους χιλιάδες μαθητές της Κρήτης που θα συμμετέχουν στις Πανελλήνιες εξετάσεις στέλνει, με μήνυμα του, ο Περιφερειάρχης Κρήτης, Σταύρος Αρναουτάκης.

Συγκεκριμένα ο Περιφερειάρχης Κρήτης αναφέρει:

«Στους μαθητές και μαθήτριες της Κρήτης που θα συμμετέχουν στις Πανελλήνιες εξετάσεις, εύχομαι κάθε επιτυχία και πρόοδο.

Τρίτη 5 Ιουνίου 2018

ΕΝΑΡΞΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΟΑΕΔ 2018 – 2019



  Το Εργατικό Κέντρο Λασιθίου ενημερώνει ότι, από Τετάρτη 6 Ιουνίου 2018 και ώρα 10:00 ξεκινά η ηλεκτρονική υποβολή αιτήσεων δικαιούχων και παρόχων τουριστικών καταλυμάτων, για τη συμμετοχή τους στο Πρόγραμμα Επιδότησης Διακοπών Εργαζομένων, Ανέργων και των οικογενειών αυτών, με Επιταγή Κοινωνικού Τουρισμού περιόδου 2018-2019 από τον ΟΑΕΔ.

ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ-ΣΗΤΕΙΑ: Καλή η περίθαλψη, πάσχει η φιλοξενία

Την ανάγκη προώθησης των μεταναστών που αποβιβάστηκαν προχθές σε παραλία της Κάτω Ζάκρου σε άλλο κατάλληλο χώρο ζητά ο δήμαρχος Σητείας, Θοδωρής Πατεράκης, υπογραμμίζοντας ότι ναι μεν καταβάλλονται προσπάθειες για την καλύτερη δυνατή φιλοξενία τους, όμως οι συνθήκες δεν είναι κατάλληλες δεδομένου ότι φιλοξενούνται σε προκάτ κατασκευές στον χώρο του Λιμενικού Ταμείου.

Οι Κρητικές γιαγιάδες ξαναχτυπούν και… «Just Μπίρες»




Και αυτό το Καλοκαίρι όλα μπορούν να συμβούν στην Κρήτη !! JUST ΜΠΥΡΕΣ !!
Μετά την περσινή επιτυχία με το… Κρητικό Survivor, η Παγκρήτια ραδιοφωνική εκπομπή «Καλοκαίρι Στο Νότο» ξαναχτυπά φέτος το καλοκαίρι με νέο βίντεο-παρωδία που έγινε viral.
Επικό βίντεο: Κρητικό Survivor με γιαγιάδες και… χοχλιούς μπουμπουριστούς

Δημόσιο ΙΕΚ Σητείας : Ευχαριστήριο ΕΚΑΒ

Το ΔΙΕΚ Σητείας θα ήθελε να ευχαριστήσει το προσωπικό του ΕΚΑΒ Κρήτης και ιδιαίτερα την Διοικήτρια κα Ζεάκη Μάγδα για το πιστοποιημένο σεμινάριο Βασικής Υποστήριξης της Ζωής & Χρήσης Αυτόματου Εξωτερικού Απινιδιστή (BLS/AED), το οποίο πραγματοποιήθηκε στους σπουδαστές και τους καθηγητές της ειδικότητας “Διασώστης – Πλήρωμα Ασθενοφόρου”.

Νίκος Καραμανωλάκης: Η ΟΛΙΓΩΡΙΑ....ΒΛΑΠΤΕΙ ΣΟΒΑΡΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ!!!

Τελευταία, στη περιοχή Ξεροκαμάρες συμβαίνουν πολύ συχνά τροχαία ατυχήματα ενώ κάποια απ' αυτά είναι σοβαρά. Μια από τις αιτίες είναι ότι έχουν δοθεί στη κυκλοφορία δρόμοι χωρίς τη κατάλληλη σήμανση. Η προτεραιότητα είναι συνεχώς το ζητούμενο όταν οδηγεί κανείς στη περιοχή αυτή, αφού δεν υπάρχει η κατάλληλη σήμανση πράγμα που σημαίνει ότι η οδήγηση δεν είναι καθόλου ασφαλής. Στο τελευταίο τροχαίο ήμουν αυτόπτης μάρτυρας. Είναι θαύμα που δεν θρηνήσαμε ένα συνάνθρωπό μας. Συγχαρητήρια ξανά στην ΕΔΕΑΚ που η ανταπόκρισή της υπήρξε άμεση (δεν υπήρχε ασθενοφόρο!!!).Επειδή λοιπόν τα τροχαία είναι αυξημένα στη περιοχή Ξεροκαμάρες, όπως επίσης απίστευτη είναι και η ταλαιπωρία του κόσμου από τα προβλήματα που δημιούργησαν οι ποδηλατόδρόμοι και τα πεζοδρόμια που στένεψαν τους δρόμους (θέλει τέχνη να υποβαθμίζεις με έργα αναβάθμισης, όμως, αυτό είναι άλλο θέμα..), το θέμα έχει τεθεί αρκετές φορές στο Δημοτικό Συμβούλιο.