Έκανε λόγο για «αβάσταχτη τραγωδία» και πιο πολύ «για τις οικογένειες που έχασαν τα αγαπημένα τους πρόσωπα. Δεν υπάρχει τίποτα πιο πολύτιμο από την ανθρώπινη ζωή. Δεν πρέπει όμως να μας καταβάλει το πένθος αυτή τη στιγμή» ανέφερε μεταξύ άλλων ο πρωθυπουργός και συνέχισε:
«Τίποτε και κανένας δεν θα ξεχαστεί. Τίποτε και κανέναν δεν θα αφήσουμε χωρίς τη συνδρομή της πολιτείας αβοήθητο. Αλλά και τίποτα δε θα μείνει δίχως απαντήσεις».








