Πάρα πολύς εκνευρισμός υπάρχει σήμερα. Η πρόκληση δεν ξέρω από πού προέρχεται και ποιοι εκνευρίζονται. Μάλλον κάποιοι χάνουν τον δρόμο και ψάχνουν να τον βρουν.
Κυρίες και κύριοι Βουλευτές, συζητάμε σήμερα επί της πρότασης άρσης εμπιστοσύνης που κατέθεσε η Νέα Δημοκρατία κατά της Κυβέρνησης. Αντιγράφω από την πρόταση που υπογράφουν οι Βουλευτές της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης: «Τριάμισι χρόνια τώρα η Κυβέρνηση φτωχοποιεί τους πολίτες. Υπέγραψε δύο μνημόνια, δέσμευσε τη χώρα με βαριές περικοπές συντάξεων και μισθών, αύξησε τους φόρους, υποθήκευσε τη δημόσια περιουσία. Με απαράδεκτες μεθοδεύσεις προκαλεί βλάβες στη λειτουργία των θεσμών και του κράτους δικαίου».








