Στο Ηράκλειο βρέθηκε σήμερα Κυριακή ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστος Σπίρτζης για το θέμα της δημοπράτησης και το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης για τον ΒΟΑΚ.
Στις δηλώσεις του προς τους δημοσιογράφους ο Χρήστος Σπίρτζης ανέφερε ότι ο νέος ΒΟΑΚ θα είναι ένας σύγχρονος αυτοκινητόδρομος με δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση και διαχωριστική νησίδα.«Από τα Χανιά ως την Χερσόνησο το έργο θα γίνει με ευρωπαϊκή χρηματοδότηση. Από την Χερσόνησο μέχρι τη Νεάπολη με σύμπραξη ιδιωτικών και δημοσίων κεφαλαίων και μέχρι τον Άγιο Νικόλαο με δημόσια χρήματα», τόνισε ο υπουργός, ενώ ταυτόχρονα ξεκαθάρισε ότι ο νέος ΒΟΑΚ θα συνδέει τις τέσσερις μεγαλύτερες πόλεις της Κρήτης.
Το έργο και οι φάσεις
Το έργο θα γίνει σε τρεις διαγωνιστικές διαδικασίες σε πρώτη φάση από Xανιά μέχρι Άγιο Νικόλαο.Ταυτόχρονα θα εκπονηθεί ειδική μελέτη για τα τμήματα από Κίσσαμο μέχρι Χανιά και από Άγιο Νικόλαο μέχρι Σητεία, αφού αυτά τα τμήματα δεν περιλαμβάνονται στον αρχικό σχεδιασμό.Τον Ιούνιο του 2019 αναμένεται να πέσουν οι πρώτες υπογραφές στις συμβάσεις για τα τμήματα από Χανιά - Χερσόνησος, ένα βασικό κομμάτι του ΒΟΑΚ, ενώ χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης του έργου είναι τα τέσσερα χρόνια.
ΠΗΓΗ: neakriti.gr
Στις δηλώσεις του προς τους δημοσιογράφους ο Χρήστος Σπίρτζης ανέφερε ότι ο νέος ΒΟΑΚ θα είναι ένας σύγχρονος αυτοκινητόδρομος με δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση και διαχωριστική νησίδα.«Από τα Χανιά ως την Χερσόνησο το έργο θα γίνει με ευρωπαϊκή χρηματοδότηση. Από την Χερσόνησο μέχρι τη Νεάπολη με σύμπραξη ιδιωτικών και δημοσίων κεφαλαίων και μέχρι τον Άγιο Νικόλαο με δημόσια χρήματα», τόνισε ο υπουργός, ενώ ταυτόχρονα ξεκαθάρισε ότι ο νέος ΒΟΑΚ θα συνδέει τις τέσσερις μεγαλύτερες πόλεις της Κρήτης.
Το έργο και οι φάσεις
Το έργο θα γίνει σε τρεις διαγωνιστικές διαδικασίες σε πρώτη φάση από Xανιά μέχρι Άγιο Νικόλαο.Ταυτόχρονα θα εκπονηθεί ειδική μελέτη για τα τμήματα από Κίσσαμο μέχρι Χανιά και από Άγιο Νικόλαο μέχρι Σητεία, αφού αυτά τα τμήματα δεν περιλαμβάνονται στον αρχικό σχεδιασμό.Τον Ιούνιο του 2019 αναμένεται να πέσουν οι πρώτες υπογραφές στις συμβάσεις για τα τμήματα από Χανιά - Χερσόνησος, ένα βασικό κομμάτι του ΒΟΑΚ, ενώ χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης του έργου είναι τα τέσσερα χρόνια.
ΠΗΓΗ: neakriti.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου