Δευτέρα 11 Ιουνίου 2018

ΔΗΜΟΣ ΣΗΤΕΙΑΣ: Στέγαση κέντρου δημιουργικής απασχόλησης ΑμεΑ στο χώρο του ΚΕΓΕ.


                                                            Σητεία  11/6/2018
                                                                                                   
 Ένα από τα σημαντικότερα θέματα συζήτησης του δημοτικού συμβουλίου Σητείας κατά την συνεδρίαση του την Παρασκευή  8 Ιουνίου 2018, ήταν το θέμα που αφορούσε την έγκριση εκτέλεσης του έργου που αφορά τη συντήρηση των παραχωρημένων κτηριακών εγκαταστάσεων του κέντρου ΔΗΜΗΤΡΑ Σητείας, προϋπολογισμού 135.596,00€ και τη συντήρηση και διαμόρφωση του περιβάλλοντος χώρου του ΚΕΓΕ Σητείας.

Επίσκεψη καθηγητών ERASMUS + στο 1ο Γυμνάσιο Σητείας

Με ιδιαίτερη επιτυχία ολοκληρώθηκε η συνάντηση των εταίρων του ευρωπαϊκού προγράμματος ERASMUS+ CASF (Culture Against School Failure) που υλοποιείται από το 1ο Γυμνάσιο Σητείας κατά τα έτη 2017-2020. Είκοσι καθηγητές από 7 χώρες (Γαλλία, Τσεχία, Κύπρος, Ισπανία, Πολωνία, Τουρκία και Αγγλία) επισκέφθηκαν τη Σητεία και το σχολείο μας, στα πλαίσια της δεύτερης διεθνικής συνάντησης, από τις 28 Μαΐου έως τις 2 Ιουνίου 2018.

Κυριακή 10 Ιουνίου 2018

Με υβριδικό σταθμό και αιολικά πάρκα εξοπλίζεται η Κρήτη

Απτόητη από τη μερίδα τοπικών αντιδράσεων (πρωτίστως στη Σητεία και δευτερευόντως στο Ρέθυμνο) και το προ μηνών... «όχι» της Επιτροπής Περιβάλλοντος της Περιφέρειας Κρήτης δηλώνει η “ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή” σε σχέση με το μεγάλο πρόζτεκτ του υβριδικού σταθμού στην Κρήτη.

Κατά την ετήσια τακτική γενική συνέλευση των μετόχων, υψηλόβαθμα στελέχη της εταιρείας ξεκαθάρισαν πως η προωθούμενη μεγάλη επένδυση ΒΑΠΕ στην Κρήτη, που περιλαμβάνει υβριδικό σταθμό παραγωγής ενέργειας στο Ρέθυμνο και αιολικά πάρκα στη Σητεία, προχωρά κανονικά, παρά την αρνητική απόφαση της Επιτροπής Περιβάλλοντος.

Μέτρα κατά της λειψυδρίας - Τι πρέπει να γνωρίζουν οι παραγωγοί


https://s1.neakriti.gr/images/1542x770/4/files/Image/201412/doc_20141206_1386095_1930704.jpgΠοικίλες είναι οι δράσεις του Ινστιτούτου Ελιάς, Υποτροπικών Φυτών και Αμπέλου (ΙΕΛΥΑ) για την αποτροπή κινδύνου λειψυδρίας στην Κρήτη.


Εξαιτίας της ανομβρίας του τρέχοντος υδρολογικού έτους στην Κρήτη και της πιθανής λειψυδρίας κατά τη θερινή περίοδο, το Ινστιτούτο Ελιάς, Υποτροπικών Φυτών και Αμπέλου (Ελληνικός Γεωργικός Οργανισμός - Γενική Δ/νση Αγροτικής Έρευνας) και συγκεκριμένα το Εργαστήριο Υδατικών Πόρων-Αρδεύσεων και Περιβαλλοντικής Γεωπληροφορικής, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Αγροτικής Οικονομίας Περιφέρειας Κρήτης, έχει προβεί σε ενέργειες για την ορθολογική διαχείριση και αποτελεσματική χρήση του νερού άρδευσης.

Από τον καύσωνα στους βοριάδες και την πτώση της θερμοκρασίας

Μια δροσερή Κυριακή είναι αυτή που διανύουμε αφού οι θερμοκρασίες έχουν σημειώσει αισθητή πτώση και το βοριαδάκι έχει κάνει αισθητή την παρουσία του μη θυμίζοντας το καυτό σκηνικό που βίωσαν τις προηγούμενες ημέρες οι Κρητικοί με τις καιρικές συνθήκες να παραπέμπουν σε έναν μίνι καύσωνα.
Ο υδράργυρος δεν αναμένεται να ξεπεράσει σήμερα σε κάποια περιοχή της Κρήτης τους 30 βαθμούς κελσίου, ωστόσο χθες στο νησί σημειώθηκαν ιδιαίτερα υψηλές θερμοκρασίες με την Κρήτη να βρίσκεται στις πρώτες θέσεις πανελλαδικά.

Ο Γιάννης Ζουγανέλης με “Φρούτα εποχής”στην Κρήτη


Στην Κρήτη περιοδεύει ο Γιάννης Ζουγανέλης μαζί με τη Γιώτα Γιάννα ακολουθούμενοι από ένα συγκρότημα από τρεις διαφορετικές γενιές καλλιτεχνών.

Το μοναδικό πρόγραμμα με τίτλο «Φρούτα εποχής» υπόσχεται στους θεατές μια γκάμα από μπαλάντες, λαϊκά και ροκ μουσική και φυσικά τις αυτοσχέδιες διαδραστικές παραστάσεις του καλλιτέχνη που σκοπούν έχουν να διασκεδάσουν και να ξεκαρδίσουν τον κόσμο.

Συνελήφθη, 33χρονος αλλοδαπός, για διευκόλυνση εξόδου από τη χώρα σε μη νόμιμους αλλοδαπούς, και πλαστογραφία στο Ηράκλειο


Χανιά,  10 Ιουνίου 2018

Συνελήφθη, 33χρονος αλλοδαπός, για διευκόλυνση εξόδου από τη χώρα σε μη νόμιμους αλλοδαπούς, και πλαστογραφία στο Ηράκλειο

Επιπλέον, συνελήφθησαν δύο αλλοδαποί (άντρας και γυναίκα) για πλαστογραφία πιστοποιητικών, στον Κρατικό Αερολιμένα Ηρακλείου

Επιχείρησαν, να ταξιδέψουν με πλαστά ταξιδιωτικά έγγραφα, για  Τσεχία

Σάββατο 9 Ιουνίου 2018

Μιχάλης Περάκης: Χθες το βράδυ ακούστηκαν καθαρές φωνές από όλες τις πλευρές ..και κατέστη σαφές ότι ως κοινωνία πρέπει να διαφυλάξουμε ως ύψιστο αγαθό ένα από τα μεγαλύτερα αναπτυξιακά έργα του τόπου μας, που ΟΛΗ η κοινωνία σύσσωμη στήριξε κόντρα σε κάθε ΑΝΕΜΟ….

Ένα σύντομο (προσωπικό) σχόλιο σε σχέση με την χθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Σητείας.
Σε αυτό τον τόπο υπάρχει ακόμα «μνήμη» και «φιλότιμο»… άρα και ΕΛΠΙΔΑ…
Οφείλω προσωπικά να Ευχαριστήσω όλους τους Δημοτικούς Συμβούλους που «αναγνώρισαν» το δίκαιο του αιτήματος της Λέσχης σε σχέση με την διεκπεραίωση του όρου της ΔΩΡΕΑΣ του συμβολαίου του 1984.
Ετεροχρονισμένα ή όχι, ο σοφός λαός λέει..κάλιο αργά …παρά ΠΟΤΕ…

ΞΑΝΑ ΠΑΛΙ ΣΧΕΔΙΑ: ΒΟΑΚ 1, ΒΟΑΚ 2, ΒΟΑΚ 3…

ΒΟΑΚ 1. ΒΟΑΚ 2. ΒΟΑΚ 3. Κάπως έτσι «οραματίζεται» η κυβέρνηση την κατασκευή του νέου βόρειου οδικού άξονα, τον οποίο σύμφωνα με τις διαρροές που υπάρχουν, αναμένεται να κατασκευάσει σε τρία κομμάτια.Όπως ήδη έχει αποκαλύψει η «Π», το σχέδιο της κυβέρνησης για έναν ενιαίο βόρειο οδικό άξονα από την Κίσσαμο ως τη Σητεία με σύμβαση παραχώρησης, έχει προ καιρού εγκαταλειφθεί, αφού το κυβερνητικό επιτελείο, παρά τις φιλόδοξες δηλώσεις του, δεν είχε λάβει υπόψη σοβαρά δεδομένα και ανυπέρβλητα εμπόδια.

Παρασκευή 8 Ιουνίου 2018

ΟΜΑΔΑ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΗΤΕΙΑΣ ΤΗΣ ΟΓΕ: Πάντα δίπλα στους πρόσφυγες και τους ξεριζωμένους από την πατρίδα τους



Η Ομάδα Γυναικών Σητείας της ΟΓΕ βρίσκεται πάντα δίπλα στους πρόσφυγες και τους ξεριζωμένους από την πατρίδα τους αναδεικνύοντας την αιτία των πολέμων, της φτώχειας και της προσφυγιάς που δεν είναι άλλη από το καπιταλιστικό εκμεταλλευτικό σύστημα που για τα κέρδη των μονοπωλιακών ομίλων αιματοκυλά τους λαούς.