Σητεία 11/6/2018
Ένα
από τα σημαντικότερα θέματα συζήτησης του δημοτικού συμβουλίου Σητείας κατά την
συνεδρίαση του την Παρασκευή 8 Ιουνίου
2018, ήταν το θέμα που αφορούσε την έγκριση εκτέλεσης του έργου που αφορά τη
συντήρηση των παραχωρημένων κτηριακών εγκαταστάσεων του κέντρου ΔΗΜΗΤΡΑ Σητείας,
προϋπολογισμού 135.596,00€ και τη συντήρηση και διαμόρφωση του περιβάλλοντος
χώρου του ΚΕΓΕ Σητείας.









