Τρίτη 16 Μαΐου 2017

Mike Perakis: (ΠΡΟΣΟΧΗ) Στάση Ευθύνης

(ΠΡΟΣΟΧΗ) Στάση Ευθύνης

Η Οικονομία της Σητείας βρίσκεται σε ένα κρίσιμο σημείο.

Βασικές υποδομές οικονομικού πλούτου έχουν πληγεί σημαντικά από τις συνέπειες της κατάστασης της χώρας.

Αυτή την στιγμή βασικοί πυλώνες οικονομικής ανάπτυξης είναι:

- η Αγροτική Οικονομία (κυρίως το Λάδι),

- το Τ.Ε.Ι και η φοιτητική οικονομία που το συνοδεύει,

- ο υπό ανάπτυξη τουριστικός τομέας και

- η συρρικνωμένη πια οικονομία από την μετακίνηση δημόσιων υπηρεσιών (σχολή αστυφυλάκων, αεροπορία κ.α.).

Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης: «Συμμετοχή στην πανεργατική απεργία της 17ης Μαΐου »

Καλούμε τους συναδέλφους μας να συμμετέχουν στην πανεργατική απεργία της 17ης Μαΐου απέναντι στα αντιλαϊκά μέτρα που επιχειρεί να περάσει η συγκυβέρνηση μετά την υπογραφή του 4ου μνημονίου. Τα νέα μέτρα έρχονται να ισοπεδώσουν για ακόμα μια φορά τα μεσαία και κατώτερα κοινωνικά στρώματα και να αποδομήσουν το κοινωνικό κράτος . Η εκπαίδευση βρίσκεται για ακόμα μια φορά στον στόχο αφού πολλά από τα μέτρα αυτά οδηγούν σε μαρασμό το σχολείο, βάζουν στον πάγο τους μόνιμους διορισμούς και στρώνουν το δρόμο για το σχολείο της αγοράς.
Γι’ άλλη μια φορά, από το 2010 και μετά, βρισκόμαστε μπροστά στην ψήφιση νέων μέτρων (με εφαρμογή από 1-1-2019) που θα συρρικνώσουν ακόμη περισσότερο το μισθό των εργαζομένων με τη μείωση του αφορολόγητου (5.681 ευρώ αφαιρεί έναν ακόμη μισθό από τον κάθε εργαζόμενο) και θα καταβαραθρώσουν για πολλοστή φορά τις συντάξεις (μεσοσταθμική μείωση της τάξης του 9%).

ΑΙΓΑΙΟΝ ΠΕΛΑΓΟΣ ΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΟΙΝΟΥ

ΠΕΙΡΑΙΑΣ 16/05/2017


H ΑΙΓΑΙΟΝ ΠΕΛΑΓΟΣ ΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι λόγω της νέας 48ωρης απεργίας που κήρυξε η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία (ΠΝΟ) στις 18/05/2017 & 19/05/2017, το δρομολόγιο με το Ε/Γ – Ο/Γ ¨ ΠΡΕΒΕΛΗΣ ¨ την Παρασκευή 19/05/2017 και η επιστροφή του την Κυριακή 21/05/2017 θα διαμορφωθεί ως ακολούθως :

Παρασκευή 19/05/2017 ΑΝ.23:59 ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΜΗΛΟΣ (20/05/2017 ΑΦ.04:50 – AN.05:10) – ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ (ΑΦ.08:50 – AN.09:40) – ΑΝΑΦΗ (ΑΦ.11:15 – AN.11:30) – ΗΡΑΚΛΕΙΟ (ΑΦ.15:40 – ΑΝ.16:40) – ΣΗΤΕΙΑ (ΑΦ.19:40 – ΑΝ.20:05) - ΚΑΣΟΣ (ΑΦ.22:35 – AN.23:00) – ΚΑΡΠΑΘΟΣ (21/05/2017 ΑΦ.00:30 – AN.01:10) – ΔΙΑΦΑΝΙ ( ΑΦ.02:10 – AN.02:25) – ΧΑΛΚΗ (ΑΦ.04:24 – AN.04:40) – ΡΟΔΟΣ (ΑΦ.06:40)

Νέο Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων του Δήμου Σητείας

ΕΝΩΣΗ ΣΥΛΛΟΓΩΝ                           ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
ΔΗΜΟΥ ΣΗΤΕΙΑΣ
           
                                  Σητεία 16/05/2017

            ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ            
Σε σώμα συγκροτήθηκε χθες Δευτέρα 15/05/2017 το νέο Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων του Δήμου Σητείας, μετά τις εκλογές στις 13/05/2017 από τις οποίες προέκυψαν και οι αντιπρόσωποι στην Ομοσπονδία Ενώσεων Γονέων Κρήτης, η Ελεγκτική Επιτροπή και οι εκπρόσωποι στην Επιτροπή του Δήμου Σητείας. Συγκεκριμένα εκλέχθηκαν οι εξής:

Μιχάλης Καρχιμάκης: Είμαστε εδώ και θα είμαστε καθημερινά παρόντες στην συγκυρία και την σύγκρουση με τα κακώς κείμενα.

Σημεία τοποθέτησης του Μιχάλη Καρχιμάκη, στην Ολομέλεια Οργανωτικής Επιτροπής Συνεδρίου της ΔΗ ΣΥΜ.
Κάραβελ 13 Μαΐου  2017

Σήμερα, ξεκινούμε την πορεία μας προς το Συνέδριο της Δημοκρατικής Συμπαράταξης.

Δημιουργούμε τις προϋποθέσεις ενός ισχυρού πολιτικού ρεύματος, αλλάζουμε την πολιτική ψυχολογία απέναντι στο δίπολο δεξιάς και ΣΥΡΙΖΑ.

Δευτέρα 15 Μαΐου 2017

ΔΙΕΚ Σητείας: Ιδρυση της ειδικότητας “Διασώστης - Πλήρωμα Ασθενοφόρου” υπό την αιγίδα του ΕΚΑΒ Κρήτης.

Σας ενημερώνουμε ότι το ΔΙΕΚ Σητείας θα διεκδικήσει από το επόμενο ακαδημαϊκό έτος την ίδρυση της ειδικότητας “Διασώστης - Πλήρωμα Ασθενοφόρου” υπό την αιγίδα του ΕΚΑΒ Κρήτης. Η εκπαίδευση στους σπουδαστές θα παρέχεται σε κατάλληλα διαμορφωμένους χώρους του  ΔΙΕΚ από εκπαιδευτές,  οι οποίοι διαθέτουν υψηλή κατάρτιση στην επείγουσα προνοσοκομειακή ιατρική, μεγάλη επαγγελματική εμπειρία και μεράκι για το αντικείμενο της εργασίας και της διδασκαλίας. Η άμεση επαφή με τους εργαζόμενους του χώρου και τα μέσα, με τα οποία παρέχεται η προνοσοκομειακή φροντίδα, οδηγούν στην απόκτηση προσόντων και δεξιοτήτων που θα εξασφαλίσουν στους αποφοίτους μια θέση στην αγορά εργασίας.

Οι εκπαιδευόμενοι του Σ.Δ.Ε. Σητείας: "Η "ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ" ήρθε ξανά κι ας άργησε...

Σκέψεις των εκπαιδευομένων μας, σε συνεργασία με τον εκπαιδευτή τους, κ. Μανιαδάκη Γιάννη
"Η "ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ" ήρθε ξανά κι ας άργησε... Επιτέλους, έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς στις 2 Μαΐου 2017!!! Μετά και τις έντονες διαμαρτυρίες, αλλά και τις κινητοποιήσεις μας, είμαστε πάλι "εδώ", στο "σχολείο μας", μέσα στις αίθουσες που μας ένωσαν με έντονα και διαφορετικά συναισθήματα, βρίσκοντας ξανά τη χαμένη μας ελπίδα, που κάποιοι προσπάθησαν να μας την στερήσουν, ευτυχώς για μας, χωρίς αποτέλεσμα. Σας ενημερώνουμε, λοιπόν, ότι η θέλησή μας για μάθηση δε σταματάει σε καμία γραφειοκρατία, καμία ιδεολογία και, προπάντων, δεν περιορίζεται σε καμία ηλικία. Άλλωστε, το δικαίωμα στο όνειρο δεν μπορεί κανείς να μας το στερήσει..."

Σώμα Εθελοντών Σαμαρειτών Διασωστών και Ναυαγοσωστών Σητείας: H 1η υγειονομική κάλυψη στο πλαίσιο του Προγράμματος ERASMUS από το 3ο Δημοτικό Σχολείο Σητείας



Σώμα Εθελοντών Σαμαρειτών Διασωστών και Ναυαγοσωστών Σητείας. 

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε χτες Κυριακή 14 Μαϊου η πρώτη υγειονομική κάλυψη της ομάδα μας!
Η δραστηριότητα οργανώθηκε στο πλαίσιο του Προγράμματος ERASMUS από το 3ο Δημοτικό Σχολείο Σητείας και συμμετείχαν μαθητές από τη Σητεία, την Πολωνία και την Ιταλία που συνοδεύονταν από τους δασκάλους τους και τους γονείς. Η διέλευση της Ρεματιάς του Ρίχτη έγινε από ένα συνολικό αριθμό περίπου 150 ατόμων που είχε μια σχετική δυσκολία λόγω της ιδιομορφίας της περιοχής και της παρουσίας νερού σε κάποια σημεία. Ευτυχώς δεν υπήρξε κανένα σημαντικό περιστατικό. Στην κάλυψη μαζί με μας ήταν παρούσες άλλες δύο εθελοντικές ομάδες του Νομού μας με τις οποίες υπήρξε μια εξαιρετική συνεργασία.

Κυριακή 14 Μαΐου 2017

Σύλλογος Φίλων Νοσοκομείου Σητείας: ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΩΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΦΙΛΩΝ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΣΗΤΕΙΑΣ.


Ο Σύλλογος Φίλων Νοσοκομείου Σητείας σας προσκαλεί στην ανοικτή συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου, που θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 16/05/2017 και ώρα 19.00 στο αμφιθέατρο του Νοσοκομείου με μοναδικό θέμα :ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΩΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΦΙΛΩΝ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΣΗΤΕΙΑΣ.

Παρακαλούνται όλοι οι εμπλεκόμενοι (φορείς, σύλλογοι, εθελοντές κλπ) να παρευρεθούν για να
διατυπώσουν τις απόψεις τους.

Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΟΛΩΝ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΑΞΙΑ.

Aπό την Σουηδία έφτασε η 1η Πτήση Τσάρτερ στο Αεροδρόμιο της Σητείας

Aπό την Σουηδία έφτασε η 1η Πτήση Τσάρτερ για την φετινή τουριστική σεζόν στο Αεροδρόμιο της Σητείας το πρωί της Κυριακής 14 Μαίου 2017.  Με την πτήση αυτή έφτασαν 140 επισκέπτες από την Σουηδία, οι οποίοι θα μείνουν στην Σητεία για μία εβδομάδα. Αξίζει να ειπωθεί ότι πραγματοποιήθηκε μία μικρή τελετή υποδοχής, ένα καλωσόρισμα, στους πρώτους επισκέπτες όπου προσφέρθηκαν τοπικά γλυκά ενώ το Λύκειο Ελληνίδων Σητείας παρουσίασε τοπικούς χορούς.