Δευτέρα 15 Μαΐου 2017

Σώμα Εθελοντών Σαμαρειτών Διασωστών και Ναυαγοσωστών Σητείας: H 1η υγειονομική κάλυψη στο πλαίσιο του Προγράμματος ERASMUS από το 3ο Δημοτικό Σχολείο Σητείας



Σώμα Εθελοντών Σαμαρειτών Διασωστών και Ναυαγοσωστών Σητείας. 

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε χτες Κυριακή 14 Μαϊου η πρώτη υγειονομική κάλυψη της ομάδα μας!
Η δραστηριότητα οργανώθηκε στο πλαίσιο του Προγράμματος ERASMUS από το 3ο Δημοτικό Σχολείο Σητείας και συμμετείχαν μαθητές από τη Σητεία, την Πολωνία και την Ιταλία που συνοδεύονταν από τους δασκάλους τους και τους γονείς. Η διέλευση της Ρεματιάς του Ρίχτη έγινε από ένα συνολικό αριθμό περίπου 150 ατόμων που είχε μια σχετική δυσκολία λόγω της ιδιομορφίας της περιοχής και της παρουσίας νερού σε κάποια σημεία. Ευτυχώς δεν υπήρξε κανένα σημαντικό περιστατικό. Στην κάλυψη μαζί με μας ήταν παρούσες άλλες δύο εθελοντικές ομάδες του Νομού μας με τις οποίες υπήρξε μια εξαιρετική συνεργασία.

















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου