Κυριακή 14 Μαΐου 2017

Σύλλογος Φίλων Νοσοκομείου Σητείας: ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΩΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΦΙΛΩΝ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΣΗΤΕΙΑΣ.


Ο Σύλλογος Φίλων Νοσοκομείου Σητείας σας προσκαλεί στην ανοικτή συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου, που θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 16/05/2017 και ώρα 19.00 στο αμφιθέατρο του Νοσοκομείου με μοναδικό θέμα :ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΩΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΦΙΛΩΝ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΣΗΤΕΙΑΣ.

Παρακαλούνται όλοι οι εμπλεκόμενοι (φορείς, σύλλογοι, εθελοντές κλπ) να παρευρεθούν για να
διατυπώσουν τις απόψεις τους.

Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΟΛΩΝ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΑΞΙΑ.

Ο Πρόεδρος
ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ ΚΑΛΑΜΠΟΚΗΣ


Η Γ. Γραμματέας
ΡΙΚΑ ΠΑΝΤΕΛΑΚΗ-ΜΑΡΚΑΚΗ


Ο υπεύθυνος προβολής και επικοινωνίας
ΚΩΣΤΑΣ ΒΑΣΙΛΑΚΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου