Σκέψεις των εκπαιδευομένων μας, σε συνεργασία με τον εκπαιδευτή τους, κ. Μανιαδάκη Γιάννη
"Η "ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ" ήρθε ξανά κι ας άργησε... Επιτέλους, έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς στις 2 Μαΐου 2017!!! Μετά και τις έντονες διαμαρτυρίες, αλλά και τις κινητοποιήσεις μας, είμαστε πάλι "εδώ", στο "σχολείο μας", μέσα στις αίθουσες που μας ένωσαν με έντονα και διαφορετικά συναισθήματα, βρίσκοντας ξανά τη χαμένη μας ελπίδα, που κάποιοι προσπάθησαν να μας την στερήσουν, ευτυχώς για μας, χωρίς αποτέλεσμα. Σας ενημερώνουμε, λοιπόν, ότι η θέλησή μας για μάθηση δε σταματάει σε καμία γραφειοκρατία, καμία ιδεολογία και, προπάντων, δεν περιορίζεται σε καμία ηλικία. Άλλωστε, το δικαίωμα στο όνειρο δεν μπορεί κανείς να μας το στερήσει..."
Οι εκπαιδευόμενοι του Σ.Δ.Ε. Σητείας
"Η "ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ" ήρθε ξανά κι ας άργησε... Επιτέλους, έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς στις 2 Μαΐου 2017!!! Μετά και τις έντονες διαμαρτυρίες, αλλά και τις κινητοποιήσεις μας, είμαστε πάλι "εδώ", στο "σχολείο μας", μέσα στις αίθουσες που μας ένωσαν με έντονα και διαφορετικά συναισθήματα, βρίσκοντας ξανά τη χαμένη μας ελπίδα, που κάποιοι προσπάθησαν να μας την στερήσουν, ευτυχώς για μας, χωρίς αποτέλεσμα. Σας ενημερώνουμε, λοιπόν, ότι η θέλησή μας για μάθηση δε σταματάει σε καμία γραφειοκρατία, καμία ιδεολογία και, προπάντων, δεν περιορίζεται σε καμία ηλικία. Άλλωστε, το δικαίωμα στο όνειρο δεν μπορεί κανείς να μας το στερήσει..."
Οι εκπαιδευόμενοι του Σ.Δ.Ε. Σητείας

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου