Δευτέρα 15 Μαΐου 2017

Οι εκπαιδευόμενοι του Σ.Δ.Ε. Σητείας: "Η "ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ" ήρθε ξανά κι ας άργησε...

Σκέψεις των εκπαιδευομένων μας, σε συνεργασία με τον εκπαιδευτή τους, κ. Μανιαδάκη Γιάννη
"Η "ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ" ήρθε ξανά κι ας άργησε... Επιτέλους, έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς στις 2 Μαΐου 2017!!! Μετά και τις έντονες διαμαρτυρίες, αλλά και τις κινητοποιήσεις μας, είμαστε πάλι "εδώ", στο "σχολείο μας", μέσα στις αίθουσες που μας ένωσαν με έντονα και διαφορετικά συναισθήματα, βρίσκοντας ξανά τη χαμένη μας ελπίδα, που κάποιοι προσπάθησαν να μας την στερήσουν, ευτυχώς για μας, χωρίς αποτέλεσμα. Σας ενημερώνουμε, λοιπόν, ότι η θέλησή μας για μάθηση δε σταματάει σε καμία γραφειοκρατία, καμία ιδεολογία και, προπάντων, δεν περιορίζεται σε καμία ηλικία. Άλλωστε, το δικαίωμα στο όνειρο δεν μπορεί κανείς να μας το στερήσει..."

Σώμα Εθελοντών Σαμαρειτών Διασωστών και Ναυαγοσωστών Σητείας: H 1η υγειονομική κάλυψη στο πλαίσιο του Προγράμματος ERASMUS από το 3ο Δημοτικό Σχολείο Σητείας



Σώμα Εθελοντών Σαμαρειτών Διασωστών και Ναυαγοσωστών Σητείας. 

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε χτες Κυριακή 14 Μαϊου η πρώτη υγειονομική κάλυψη της ομάδα μας!
Η δραστηριότητα οργανώθηκε στο πλαίσιο του Προγράμματος ERASMUS από το 3ο Δημοτικό Σχολείο Σητείας και συμμετείχαν μαθητές από τη Σητεία, την Πολωνία και την Ιταλία που συνοδεύονταν από τους δασκάλους τους και τους γονείς. Η διέλευση της Ρεματιάς του Ρίχτη έγινε από ένα συνολικό αριθμό περίπου 150 ατόμων που είχε μια σχετική δυσκολία λόγω της ιδιομορφίας της περιοχής και της παρουσίας νερού σε κάποια σημεία. Ευτυχώς δεν υπήρξε κανένα σημαντικό περιστατικό. Στην κάλυψη μαζί με μας ήταν παρούσες άλλες δύο εθελοντικές ομάδες του Νομού μας με τις οποίες υπήρξε μια εξαιρετική συνεργασία.

Κυριακή 14 Μαΐου 2017

Σύλλογος Φίλων Νοσοκομείου Σητείας: ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΩΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΦΙΛΩΝ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΣΗΤΕΙΑΣ.


Ο Σύλλογος Φίλων Νοσοκομείου Σητείας σας προσκαλεί στην ανοικτή συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου, που θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 16/05/2017 και ώρα 19.00 στο αμφιθέατρο του Νοσοκομείου με μοναδικό θέμα :ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΩΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΦΙΛΩΝ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΣΗΤΕΙΑΣ.

Παρακαλούνται όλοι οι εμπλεκόμενοι (φορείς, σύλλογοι, εθελοντές κλπ) να παρευρεθούν για να
διατυπώσουν τις απόψεις τους.

Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΟΛΩΝ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΑΞΙΑ.

Aπό την Σουηδία έφτασε η 1η Πτήση Τσάρτερ στο Αεροδρόμιο της Σητείας

Aπό την Σουηδία έφτασε η 1η Πτήση Τσάρτερ για την φετινή τουριστική σεζόν στο Αεροδρόμιο της Σητείας το πρωί της Κυριακής 14 Μαίου 2017.  Με την πτήση αυτή έφτασαν 140 επισκέπτες από την Σουηδία, οι οποίοι θα μείνουν στην Σητεία για μία εβδομάδα. Αξίζει να ειπωθεί ότι πραγματοποιήθηκε μία μικρή τελετή υποδοχής, ένα καλωσόρισμα, στους πρώτους επισκέπτες όπου προσφέρθηκαν τοπικά γλυκά ενώ το Λύκειο Ελληνίδων Σητείας παρουσίασε τοπικούς χορούς.

Σάββατο 13 Μαΐου 2017

ΚΑΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΗΤΕΙΑΣ ΤΗΣ ΟΓΕ, ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΑΓΩΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΑΓΩΝΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΣΤΙΣ 17 ΜΑΗ

Εργαζόμενοι/ες, άνεργοι/ες, συνταξιούχοι, αυτοαπασχολούμενοι/ες, επιστήμονες, φτωχομεσαία αγροτιά, νέοι και νέες
Καταδικάζουμε τα άγρια αντιλαϊκά μέτρα που συμφώνησε
η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ με το κουαρτέτο
Στο νέο γύρο της αντιλαϊκής επίθεσης απαντάμε με τον δικό μας ξεσηκωμό!!
Να μην περάσουν τα νέα μέτρα που η κυβέρνηση φέρνει για ψήφιση στη Βουλή στις 18 Μάη!
§  Οι νέοι φόροι θα τσακίσουν το εισόδημά μας.
§  Οι κλαδικές συμβάσεις θα εξακολουθούν να μην έχουν ισχύ και θα ζούμε με τον κατακρεουργημένο κατώτερο μισθό, ενώ για τους νέους παραμένει ο υποκατώτερος.

Ο Πολιτιστικός Σύλλογος Ζάκρου προγραμματίζει εξόρμηση στην φύση...

Το Σάββατο 20 Μαΐου 2017 , ο Πολιτιστικός Σύλλογος Ζάκρου προγραμματίζει εξόρμηση στην φύση...
Επιθυμώντας λοιπόν να ολοκληρώσουμε το έργο που αφήσαμε ημιτελές πέρυσι , καλούμε τους εθελοντές ,για να τελειοποιήσουμε το μονοπάτι που ξεκινά από την πηγή της Ζάκρου και καταλήγει στην είσοδο του χωριού . Αυτό που θέλουμε να κάνουμε είναι να κοπούν τυχόν κλαδιά που μεγάλωσαν και έκλεισαν το πέρασμα ,και κατασκευή μικρών γεφυρών και σκαλιών με ξύλα σε δύο σημεία που το μονοπάτι είναι σχετικά δύσβατο. Αυτά γίνονται με σκοπό στη συνέχεια το μονοπάτι αυτό ,και με συνεργασία με το Γεωπάρκο , να γίνει επισκέψιμο και να διαφημιστεί .

Σκοπευτικός Όμιλος Σητείας: Αποτελέσματα σκοπευτικού αγώνα


Με μεγάλη επιτυχία διεξήχθει σκοπευτικός αγώνας με πιστόλι κεντρικής πυροδοτήσεως, σε σταθερό στόχο 25 μέτρων, το Σάββατο 13/05, στο σκοπευτήριο Σητείας, από τον Σκοπευτικό Όμιλο Σητείας.
Το αγώνισμα χωρίζεται σε 2 μέρη. Στο πρώτο οι αθλητές καλούνται να βάλουν 30 φορές κατά ενός στόχου με 10 κυκλικές ζώνες βαθμολογίας. Στο δεύτερο μέρος οι στόχοι αλλάζουν και οι αθλητές καλούνται να βάλουν 30 φορές κατά στόχου με 5 κυκλικές ζώνες βαθμολογίας και διαφορετικού χρωματισμού.
Οι σκοπευτές στοχεύουν από όρθια θέση και πρέπει να ρίχνουν βολές με το ένα χέρι, έχοντας τον καρπό τους ελεύθερο από υποβοηθήματα.

Κανένα σημάδι ζωής από τον 83χρονο - Αγωνία για την οικογένεια του

Πέντε μέρες συμπληρώνονται από την εξαφάνιση του

Οι μέρες περνούν και η αγωνία φουντώνει για τον 83χρονο Ιωάννη Χλουβεράκη τα ίχνη του οποίου αγνοούνται σήμερα για πέμπτη μέρα ... Ο 83χρονος είχε βγει για να μαζέψει χόρτα στην περιοχή του Αγκαθιά, στο Παλαίκαστρο Σητείας και δεν επέστρεψε ποτέ στο σπίτι του.

Η οικογένεια ανησύχησε όταν δεν επέστρεψε στο σπίτι στη συνηθισμένη ώρα και ενημερώθηκε άμεσα η Αστυνομία. Παρά τη μεγάλη κινητοποίηση της ΕΜΑΚ, με τη βοήθεια σκύλου- ανιχνευτή, αστυνομικών αλλά και εθελοντικών ομάδων διάσωσης, δεν υπήρξε αποτέλεσμα στην αναζήτηση του ηλικιωμένου. Σύμφωνα με πληροφορίες, στις έρευνες χρησιμοποιήθηκε και ένα ιπτάμενο drone.

Διαδοχικά ... ταρακουνήματα τη νύχτα στην Κρήτη

Τέσσερις σεισμικές δονήσεις μικρού μεγέθους σημειώθηκαν τη νύχτα που πέρασε δυτικά της Κρήτης.
Πιο συγκεκριμένα η πρώτη σεισμική δόνηση σημειώθηκε στη 1.50 τη νύχτα ήταν μεγέθους 2.8 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ ενώ το επίκεντρο εντοπίστηκε 47 χλμ Νότια - Νοτιοανατολικά της Γαύδου.

Πρωτάθλημα Ταβλιού "Αγριλός 2017" στα Μέσα Μουλιανά Σητείας

Η καθιερωμένη γιορτή Ταβλιού, το Πρωτάθλημα "Αγριλός" διεξάγεται και φέτος στα Μέσα Μουλιανά. Κυριακή 04 Ιουνίου -Αγίας Τριάδος- παραμονή Αγ. Πνεύματος-  οι απανταχού ταβλαδόροι της ανατολικής Κρήτης -και όχι μόνο- δίνουν το τακτικό τους ραντεβού στο όμορφο χωριό της Σητείας. Η διοργανώτρια εθελοντική ομάδα "Πρωτοβουλία Νέων" προετοιμάζεται εντατικά για την άριστη φιλοξενία παικτών και επισκεπτών, καθώς και την άψογη διοργάνωση μιας πραγματικής γιορτής για το παραδοσιακό μας άθλημα.
Φέτος, όπως και κάθε χρόνο προετοιμάζεται το κυρίως τουρνούα με τη συμμετοχή εβδομήντα και πλέον κορυφαιών ταβλαδόρων από τον Άγιο Νικόλαο, την Ιεράπετρα, τη Σητεία, τη Νεαπολη και βέβαια όλα τα χωριά του Λασιθίου. Όπως κάθε χρόνο βέβαια δε λείπουν και συμμετοχές από το Ηράκλειο, την υπόλοιπη Κρήτη ακόμα και την Αθήνα. Σύμφωνα με τους διοργανωτές, φέτος αναμένεται αριθμός ρεκόρ -ιδίως από την υπόλοιπη Κρήτη- λόγω και του τριημέρου του Αγίου Πνεύματος.