Παρασκευή 5 Μαΐου 2017

Η ομάδα εθελοντών για την προστασία της θαλάσσιας χελώνας στη Σητεία αναλαμβάνει και φέτος δράση.


Η ομάδα εθελοντών για την προστασία της θαλάσσιας χελώνας στη Σητεία αναλαμβάνει και φέτος δράση.
Το Σάββατο 06/05/2017 στις 6 το απόγευμα στο ΚΑΦΕ ελάτε να κάνουμε την πρώτη μας συνάντηση και να προγραμματίσουμε τις δράσεις μας για φέτος.
Μην ξεχνάτε ότι φέτος είναι η χρονιά που περιμένουμε τις περισσότερες φωλιές (αυτό γίνεται κάθε 3 χρόνια) και θα χρειαστούμε κάθε βοήθεια.

Συνεχίζονται ανελλιπώς οι εργασίες καθαρισμού, καλλωπισμού και εξωραϊσμού από τα συνεργεία καθαριότητας και πρασίνου του Δήμου Σητείας



Συνεχίζονται ανελλιπώς οι εργασίες καθαρισμού, καλλωπισμού και εξωραϊσμού από τα συνεργεία καθαριότητας και πρασίνου του Δήμου Σητείας μετά και την πρόσληψη των συμβασιούχων από το πρόγραμμα κοινωφελούς εργασίας.

Πιο συγκεκριμένα, μηχανήματα και εργάτες του Δήμου αποκατέστησαν και καθάρισαν τη γέφυρα δίπλα από το ξενοδοχείο SITIA BEACH(Γαλλικό Ξενοδοχείο) από τους σωρούς καλαμιών που είχαν συσσωρευτεί τελευταία κάτω από αυτήν καθώς και το μικρότερο γεφύρι που βρίσκεται λίγα μέτρα πιο πέρα από τους τόνους άμμου που το έφραξαν.

Καμία περικοπή στους συνταξιούχους που ασκούσαν αγροτική δραστηριότητα πριν την ψήφιση του ασφαλιστικού νόμου 4387/2016

Πέμπτη, 4 Μαΐου 2017


Καμία περικοπή στους συνταξιούχους που ασκούσαν αγροτική δραστηριότητα πριν την ψήφιση του ασφαλιστικού νόμου 4387/2016

Συνάντηση πραγματοποίησαν οι Βουλευτές ΣΥΡΙΖΑ Βαρδάκης Σωκράτης Βουλευτής Ν. Ηρακλείου, ο Θραψανιώτης Μανώλης Βουλευτής Ν. Λασιθίου, Σιμορέλης Χρήστος Βουλευτής Ν. Τρικάλων με τον Υφυπουργό Κοινωνικών Ασφαλίσεων Πετρόπουλο Τάσο προκειμένου να ζητήσουν διευκρινίσεις για το άρθρο 20 του ν. 4387/2016, που αναφέρεται στην απασχόληση συνταξιούχων.

Ευχαριστήριο του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου και Νηπιαγωγείου Σκοπής

Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου και Νηπιαγωγείου Σκοπής ευχαριστεί τον αντιδήμαρχο Σητείας, Χαράλαμπο Λεβεντέρη ,για την αγαστή συνεργασία και την αμέριστη και διαρκή συνεισφορά του στην επίλυσή κάθε είδους ζητήματος που έχει προκύψει διαχρονικά. Ιδιαιτέρως, θέλουμε να ευχαριστήσουμε τον αντιδήμαρχο για την δωρεά του στην αγορά και την τοποθέτηση περίφραξης στην πλατεία του χωριού, επιδεικνύοντας αντανακλαστικά και αμέριστη ευαισθησία, έπειτα από ανάλογο αίτημα και υπογραφές του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων για την ασφάλεια τον παιδιών και την αποφυγή πιθανού ατυχήματος.

Πέμπτη 4 Μαΐου 2017

«Περισσεύει» το Φως στην Σητεία

Η τελευταία εβδομάδα του φετινού Απριλίου είχε χαρακτηριστεί ως Διεθνής Εβδομάδα Σκοτεινών Ουρανών ( http://darksky.org/dark-sky-week-2017/ ) μιας και οι νύχτες της ήταν ασέληνες.
Με την ευκαιρία της νέας Σελήνης χιλιάδες ερασιτέχνες αστρονόμοι ανά τον κόσμο, καταμετρούν την φωτορύπανση των αστικών περιοχών που ζουν και παράλληλα ενημερώνουν μέσω δράσεων τους συμπολίτες τους, για το φαινόμενο της αλόγιστης σπατάλης ενέργειας και διάχυσης του φωτός προς τον ουρανό.

Νίκος Καραμανωλάκης: Επιστολή προς Κον Πρόεδρο ΔΕΥΑ Αγίου Νικολάου

Κον Πρόεδρο ΔΕΥΑ Αγίου Νικολάου

Διαβάζουμε Κε Πρόεδρε (εφημ. Ανατολή 25/4/2017) ότι θα προχωρήσετε σε τοποθέτηση πινακίδων σε πέντε πηγές οι οποίες θα ''ενημερώνουν και θα προειδοποιούν'' τους πολίτες ότι το νερό δεν είναι πόσιμο επειδή διαπιστώσατε την ύπαρξη μικροβιακού φορτίου . Λέτε ότι ''εφ' όσον διαπιστώσατε την ύπαρξη προβλήματος στην υγιεινή του νερού, είστε υποχρεωμένος να λάβετε μέτρα''. Επίσης ότι ''η ΔΕΥΑΑΝ οφείλει να προστατέψει τον όποιο περαστικό, ημεδαπό η αλλοδαπό που ανυποψίαστος θα πιει νερό και θα αρρωστήσει''. Κε Πρόεδρε πρέπει να έλθετε στη Σητεία να σας κάνουμε μαθήματα πολιτικής μεθοδολογίας και οικονομίας.

Αντιπρόεδρος ο Ζερβάκης στην επιτροπή Περιβάλλοντος


Αναμενόμενο, αλλά και θετικό! Ο περιφερειακός σύμβουλος Λασιθίου Γιώργος Ζερβάκης εξελέγη χθες αντιπρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος της Περιφέρειας Κρήτης.

Η εκλογή του έγινε χθες μετά την πρόταση της παράταξης και είχαμε...ομοθυμία καθώς ο Γιώργος χαίρει εκτίμησης από όλους .

Πηγή: www.cretalive.gr

Κινητή Μονάδα Ψυχικής Υγείας Λασιθίου: Η 11η συνάντηση θα πραγματοποιηθεί την Δευτέρα 8 ΜΑΪΟΥ στο Γ.Ν.Σητείας

       
 Η  Κινητή Μονάδα Ψυχικής Υγείας Λασιθίου ξεκινάει  εκπαίδευση φορέων του  Δήμου Σητείας με σκοπό την πρόληψη  σε θέματα αυτοκτονικότητας και ψυχοπαθολογίας.Την  ομάδα ψυχοεκπαίδευσης  αναλαμβάνει ο κλινικός νευρο-ψυχολόγος Γιαγκιόζης Δημήτρης και  θα πραγματοποιείται κάθε Δευτέρα στο Γ.Ν.Σητείας στο χώρο του αμφιθεάτρου  και ώρα 11.30 π.μ έως 13:00μ.μ..

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΩΝ ΤΟΥ ΜΙΜΗ ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗ ΣΤΟ ΠΟΛΥΚΕΝΤΡΟ ΣΗΤΕΙΑΣ



ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΕΛ ΣΗΤΕΙΑΣ: ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2017-18

ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΕΛ ΣΗΤΕΙΑΣ

            ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2017-18
1.      Οι εγγραφές πραγματοποιούνται από 1-30 Ιουνίου και από 1-15 Σεπτεμβρίου.
2.      Μπορεί να εγγραφεί όποιος έχει συμπληρώσει το 16ο έτος της ηλικίας με απλή υπεύθυνη δήλωση του κηδεμόνα.
3.      Στην Α τάξη εγγράφονται όσοι έχουν απολυτήριο Γυμνασίου ή ισότιμο με αυτό τίτλο σπουδών.