Πέμπτη 4 Μαΐου 2017

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΩΝ ΤΟΥ ΜΙΜΗ ΑΝΔΡΟΥΛΑΚΗ ΣΤΟ ΠΟΛΥΚΕΝΤΡΟ ΣΗΤΕΙΑΣ



Η Περιφεριακή Ενότητα Λασιθίου, ο Δήμος Σητείας και οι Εκδόσεις Πατάκη σας προσκαλούν το Σάββατο 6 Μαΐου και ώρα 19:00 στο Πολύκεντρο του Δήμου Σητείας (Αίθουσα Μελίνα Μερκούρη) σε μια συνάντηση με τον Μίμη Ανδρουλάκη με αφορμή τα βιβλία του «Ταξίδι μέλιτος» και «Δύο μόνο δάκρυα»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου