Αναμενόμενο, αλλά και θετικό! Ο περιφερειακός σύμβουλος Λασιθίου Γιώργος Ζερβάκης εξελέγη χθες αντιπρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος της Περιφέρειας Κρήτης.
Η εκλογή του έγινε χθες μετά την πρόταση της παράταξης και είχαμε...ομοθυμία καθώς ο Γιώργος χαίρει εκτίμησης από όλους .
Πηγή: www.cretalive.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου