Πέμπτη 4 Μαΐου 2017

Αντιπρόεδρος ο Ζερβάκης στην επιτροπή Περιβάλλοντος


Αναμενόμενο, αλλά και θετικό! Ο περιφερειακός σύμβουλος Λασιθίου Γιώργος Ζερβάκης εξελέγη χθες αντιπρόεδρος της Επιτροπής Περιβάλλοντος της Περιφέρειας Κρήτης.

Η εκλογή του έγινε χθες μετά την πρόταση της παράταξης και είχαμε...ομοθυμία καθώς ο Γιώργος χαίρει εκτίμησης από όλους .

Πηγή: www.cretalive.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου