Παρασκευή 5 Μαΐου 2017

Ευχαριστήριο του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου και Νηπιαγωγείου Σκοπής

Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου και Νηπιαγωγείου Σκοπής ευχαριστεί τον αντιδήμαρχο Σητείας, Χαράλαμπο Λεβεντέρη ,για την αγαστή συνεργασία και την αμέριστη και διαρκή συνεισφορά του στην επίλυσή κάθε είδους ζητήματος που έχει προκύψει διαχρονικά. Ιδιαιτέρως, θέλουμε να ευχαριστήσουμε τον αντιδήμαρχο για την δωρεά του στην αγορά και την τοποθέτηση περίφραξης στην πλατεία του χωριού, επιδεικνύοντας αντανακλαστικά και αμέριστη ευαισθησία, έπειτα από ανάλογο αίτημα και υπογραφές του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων για την ασφάλεια τον παιδιών και την αποφυγή πιθανού ατυχήματος.

Για τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων

Ο πρόεδρος

Μιχάλης Βασαρμιδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου