Στο Δήμο προσλήφθηκαν για διάστημα οκτώ μηνών 46 άνεργοι, οι οποίοι θα απασχοληθούν, μεταξύ άλλων, σε δράσεις και έργα, τα οποία στοχεύουν στη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τον πολίτη, τη συντήρηση μικρών υποδομών, την αναβάθμιση της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών, την προστασία και βελτίωση του περιβάλλοντος.Ενδεικτικά αναφέρονται :
1.Περιβαλλοντικές βελτιώσεις (συντήρηση χώρων πρασίνου, συντήρηση πεζοδρομίων, συντήρηση κήπων, παρτεριών) και στην Περιφέρεια του Δήμου
2. Έργα βελτίωσης και συντήρησης αγροτικής οδοποιίας
3. Υποδομές κοινής ωφέλειας (δημοτικό κολυμβητήριο)








