Παρασκευή 28 Απριλίου 2017

Πρόσληψη 46 ατόμων στο Δήμο Σητείας μέσω Προγράμματος Κοινωφελούς Εργασίας


Ο Δήμος Σητείας συμμετέχει στην γ΄ πιλοτική φάση του νέου προγράμματος Κοινωφελούς Εργασίας για την αντιμετώπιση της ανεργίας και την επανένταξη των μακροχρόνια ανέργων στην αγορά εργασίας.

Στο Δήμο προσλήφθηκαν για διάστημα οκτώ μηνών 46 άνεργοι, οι οποίοι θα απασχοληθούν, μεταξύ άλλων, σε δράσεις και έργα, τα οποία στοχεύουν στη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τον πολίτη, τη συντήρηση μικρών υποδομών, την αναβάθμιση της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών, την προστασία και βελτίωση του περιβάλλοντος.Ενδεικτικά αναφέρονται :

1.Περιβαλλοντικές βελτιώσεις (συντήρηση χώρων πρασίνου, συντήρηση πεζοδρομίων, συντήρηση κήπων, παρτεριών) και στην Περιφέρεια του Δήμου

2. Έργα βελτίωσης και συντήρησης αγροτικής οδοποιίας

3. Υποδομές κοινής ωφέλειας (δημοτικό κολυμβητήριο)

4. Συντήρηση κτιριακών κοινωνικών υποδομών (σχολεία Δήμου)

5. Ενίσχυση του έργου των κοινωνικών υπηρεσιών του Δήμου


Επισημαίνεται ότι για την υλοποίηση του Προγράμματος ο Δήμος διατηρεί τη θέση του Επιβλέποντα Φορέα, ενώ το μισθολογικό κόστος των ωφελούμενων βαρύνει το πρόγραμμα Κοινωφελούς Εργασίας του υπουργείου Εργασίας Κοινωνικής Ασφάλισης & Κοινωνικής Αλληλεγγύης, που χρηματοδοτείται από κοινοτικούς πόρους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου