Ο Αναπληρωτής Διοικητής και ο Σύλλογος Εργαζομένων του Νοσοκομείου Σητείας ευχαριστούν θερμά τους δωρητές του Νοσοκομείου για την σημαντική συμβολή τους στον υλικοτεχνικό εξοπλισμό του.
Η στήριξη των πολιτών ήταν πάντα συγκινητική δεδομένου ότι στα πλαίσια της κοινωνικής ευθύνης που τους διακρίνει ενίσχυσαν και συνεχίζουν να ενισχύουν την προσπάθεια του Νοσοκομείου για υψηλή παροχή υπηρεσιών υγείας.
Παρά την δύσκολη οικονομική συγκυρία οι συμπολίτες μας στέκονται στο πλευρό του Νοσοκομείου δείχνοντας και πάλι κοινωνική μέθεξη και αλληλεγγύη.Θα θέλαμε να επισημάνουμε ότι η αρωγή των πολιτών και η αυξημένη ευαισθησία τους προς τις ευπαθείς ομάδες αποτελούν τη βάση για την οικοδόμηση ενός καλύτερου και πιο αξιόπιστου συστήματος υγείας.
Ευχαριστούμε ιδιαιτέρως τους συμπολίτες μας:
Κυπριωτάκη Ελένη,
Μαστροπαύλου Ελένη εκ μέρους των κατοίκων της κοινότητας Ζάκρου του Δ.Σ. του Τ.Ο.Ε.Β. και Ιατρείου Ζάκρου,
Στεφανίδη Εύα εις μνήμη Παπουτσάκη Αικατερίνης,
Απιδιανάκη Γεώργιο εις μνήμη του πατέρα του Απιδιανάκη Νικολάου,
Δρακάκη Μιχαήλ εις μνήμη του πατέρα του Δρακάκη Βασιλείου,
Εικοσπεντάκη Νικόλαο εις μνήμη της μητέρας του Εικοσπεντάκη Μαρίας,
Κοκκινάκη Νικόλαο εις μνήμη του Υποστράτηγου Γεωργίου Καζαμία,
Κουρουπάκη Μιχαήλ εις μνήμη του πατέρα του Κουρουπάκη Εμμανουήλ,
Κωνσταντουράκη Νικόλαο εις μνήμη της μητέρας του Κωνσταντουράκη Χαράς ,
Οικογένεια Λαγουβάρδου εις μνήμη του πατέρα τους,
Νικητάκη Γεώργιο, Καλατζάκη Ιωάννη και Μαλλιωτάκη Θεόδωρο
για την ουσιαστική και ευγενική στήριξη τους.
Η στήριξη των πολιτών ήταν πάντα συγκινητική δεδομένου ότι στα πλαίσια της κοινωνικής ευθύνης που τους διακρίνει ενίσχυσαν και συνεχίζουν να ενισχύουν την προσπάθεια του Νοσοκομείου για υψηλή παροχή υπηρεσιών υγείας.
Παρά την δύσκολη οικονομική συγκυρία οι συμπολίτες μας στέκονται στο πλευρό του Νοσοκομείου δείχνοντας και πάλι κοινωνική μέθεξη και αλληλεγγύη.Θα θέλαμε να επισημάνουμε ότι η αρωγή των πολιτών και η αυξημένη ευαισθησία τους προς τις ευπαθείς ομάδες αποτελούν τη βάση για την οικοδόμηση ενός καλύτερου και πιο αξιόπιστου συστήματος υγείας.
Ευχαριστούμε ιδιαιτέρως τους συμπολίτες μας:
Κυπριωτάκη Ελένη,
Μαστροπαύλου Ελένη εκ μέρους των κατοίκων της κοινότητας Ζάκρου του Δ.Σ. του Τ.Ο.Ε.Β. και Ιατρείου Ζάκρου,
Στεφανίδη Εύα εις μνήμη Παπουτσάκη Αικατερίνης,
Απιδιανάκη Γεώργιο εις μνήμη του πατέρα του Απιδιανάκη Νικολάου,
Δρακάκη Μιχαήλ εις μνήμη του πατέρα του Δρακάκη Βασιλείου,
Εικοσπεντάκη Νικόλαο εις μνήμη της μητέρας του Εικοσπεντάκη Μαρίας,
Κοκκινάκη Νικόλαο εις μνήμη του Υποστράτηγου Γεωργίου Καζαμία,
Κουρουπάκη Μιχαήλ εις μνήμη του πατέρα του Κουρουπάκη Εμμανουήλ,
Κωνσταντουράκη Νικόλαο εις μνήμη της μητέρας του Κωνσταντουράκη Χαράς ,
Οικογένεια Λαγουβάρδου εις μνήμη του πατέρα τους,
Νικητάκη Γεώργιο, Καλατζάκη Ιωάννη και Μαλλιωτάκη Θεόδωρο
για την ουσιαστική και ευγενική στήριξη τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου