Πέμπτη 27 Απριλίου 2017

Ζερβάκης Γιώργος:Το μεγαλύτερο μέρος του Εθνικού Οδικού Δικτύου και ιδιαίτερα στο τμήμα από Σητεία προς Άγιο Νικόλαο έχει να συντηρηθεί και να καθαριστεί πάρα πολλά χρόνια

Σητεία, 27 Απριλίου 2017

Προς τον Κο. Αντιπεριφερειάρχη Τεχνικών Έργων
                                                                                                Κοιν.: Κον Περιφερειάρχη
Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών

Θέμα: Καθαρισμός και συντήρηση τμήματος ΒΟΑΚ

Κύριε Αντιπεριφερειάρχη:
Επανέρχομαι σε ένα θέμα το οποίο έχω θίξει επανειλημμένα και για το οποίο δυστυχώς δεν υπήρχε καμία εξέλιξη. Αναφέρομαι στη συντήρηση και τον καθαρισμό του Εθνικού Δικτύου και ιδιαίτερα στο τμήμα από Σητεία προς Άγιο Νικόλαο.
Το μεγαλύτερο μέρος του δρόμου έχει να συντηρηθεί και να καθαριστεί πάρα πολλά χρόνια, κάτι το οποίο αδικεί όλη την περιοχή και δεν αποτελεί τιμή για κανέναν.
Σε πολλά σημεία, το μέγιστο πλάτος δεν ξεπερνά τα 5 (πέντε) μέτρα λόγω της ανάπτυξης των παρακείμενων δέντρων , με αποτέλεσμα οι μπάρες ασφαλείας να είναι αόρατες και η τάφρος απορροής  ανύπαρκτη.

Η προσπελασιμότητα δυστυχώς έχει καταστεί μια δύσκολη, επίπονη και προπαντώς επικίνδυνη δοκιμασία.
Ενόψει δε της τουριστικής περιόδου και την αύξηση του κυκλοφοριακού φόρτου η κατάσταση θα επιδεινωθεί ακόμα περισσότερο με άμεσες συνέπειες στην ασφάλεια των διερχομένων.
Θεωρούμε ότι το χειρότερο κομμάτι οδικού δικτύου της Κρήτης, γίνεται καθημερινά ακόμη χειρότερο, με προφανείς συνέπειες στην οικονομική, κοινωνική και τουριστική ζωή της ευρύτερης περιοχής.
Στο σημείο αυτό, θα ήθελα να επαναφέρω την πρότασή μου, για την προμήθεια εκ μέρους των υπηρεσιών, ενός μηχανοκίνητου σύγχρονου κλαδευτικού καθαριστικού για ασφαλέστερη, αποδοτικότερη και ταχύτερη συντήρηση και καθαρισμό, χωρίς την ανάγκη καθορισμού χρονοβόρων γραφειοκρατικών διαδικασιών για την εκτέλεση εργολαβικών εργασιών.
Ευελπιστώντας στο ενδιαφέρον και στην ευαισθησία σας, και γνωρίζοντας την τεχνική σας επάρκεια, σας ευχαριστώ εκ των προτέρων και αναμένουμε για τις δικές σας ενέργειες.


Ζερβάκης Γιώργος
Περιφερειακός Σύμβουλος

ΥΓ. Για του λόγου του αληθές, σας επισυνάπτω κάποιες φωτογραφίες, οι οποίες αποτυπώνουν με τον καλύτερο τρόπο τη δυστυχώς απαράδεκτη και λίαν επικίνδυνη υφιστάμενη κατάσταση.







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου