07 ΙΟΥΝΙΟΥ 2017: ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ Δ.Σ. ΤΟΥ Σ.Φ.Ν.Σ. ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΤΡΙΑ ΤΗΣ Υ.ΠΕ. ΚΡΗΤΗΣ Κα ΜΑΥΡΟΜΜΑΤΗ ΚΑΙ ME ΤΟΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΚΡΗΤΗΣ Κο ΑΡΝΑΟΥΤΑΚΗ.ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΘΕΤΙΚΑ ΑΦΟΥ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΒΟΥΛΗΣΗ ΤΟΥΣ, ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ Η ΑΓΟΡΑ ΝΕΟΥ ΑΞΟΝΙΚΟΥ ΤΟΜΟΓΡΑΦΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΣΗΤΕΙΑΣ ΘΑ ΓΙΝΕI ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.ΟΨΟΜΕΘΑ...
Ραδιοφωνικός σταθμός Σητεία FM 95,5 MHz - Το ραδιόφωνο που ακούγεται !!! Αναδεικνύουμε τον πολιτισμό μας, την παράδοση μας! Με θέματα του τόπου μας, με πολύτιμες πληροφορίες, με αμεσότητα και διαφάνεια στην ενημέρωση!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου