Τετάρτη 21 Ιουνίου 2017

Yπηρεσία Καθαριότητας Δήμου Σητείας: Δεν θα γίνει η περισυλλογή των απορριμμάτων, σήμερα Τετάρτη 21 Ιουνίου & αύριο Πέμπτη 22 Ιουνίου 2017.

Ενημερώνουμε τους δημότες μας ότι λόγω κινητοποιήσεων των εργαζομένων στην υπηρεσία καθαριότητας του Δήμου Σητείας δεν θα γίνει η περισυλλογή των απορριμμάτων, σήμερα Τετάρτη 21 Ιουνίου & αύριο Πέμπτη 22 Ιουνίου 2017.

Παρακαλούμε τους δημότες μας όπως κρατούν τα απορρίμματά τους στα σπίτια τους.


Από την υπηρεσία Καθαριότητας Δήμου Σητείας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου