Δημοτικός Οργανισμός Κοινωνικοπολιτιστικης Ανάπτυξης με μεγάλη χαρά ανακοινώνει την χορήγηση της αιγίδας του Υπουργείου
Πολιτισμού και Αθλητισμού στο ‘’5ο
μεσογειακό φεστιβάλ Σητείας’’.
Το γεγονός αυτό αποτελεί
«τίτλο τιμής» , παράλληλα
αναγνωρίζεται η πολιτιστική σημασία του
μεσογειακού φεστιβάλ και ανταμείβονται ηθικά οι εμπνευστές οι συντελεστές και
οι συνεργαζόμενοι φορείς που πίστεψαν και στήριξαν οικονομικά την ιδέα .
Η χορήγηση της αιγίδας
συμπίπτει χρονικά με τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Μουσικής που διεξάγεται στις 21 Ιουνίου κάθε
χρόνο σε 22 χώρες της Ευρώπης
Η Παγκόσμια Ημέρα Μουσικής καθιερώθηκε
το 1982 με πρωτοβουλία του, τότε, Γάλλου υπουργού
πολιτισμού Ζακ Λανγκ (Jack Lang), του Γαλλικού Υπουργείου
Πολιτισμού και την αιγίδα του Δήμου του Παρισιού.
Η
Γιορτή της Μουσικής, από το 1985, εξαπλώθηκε έξω από
τα Γαλλικά σύνορα και
η Αθήνα, 1η Πολιτιστική πρωτεύουσα της Ευρώπης,
με πρωτοβουλία της Μελίνας Μερκούρη, ήταν η πρώτη πόλη στην οποία
η Γιορτή πραγματοποιήθηκε εκτός Γαλλίας.
Ο
πρόεδρος του ΔΟΚΑΣ
Αντιδήμαρχος Σητείας
Λεωνίδας Τερζής

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου