Κυριακή 30 Απριλίου 2017

Δεντροφύτευση από μαθητές-τριες της Δ’ και Ε’ τάξης του 3ου Δημοτικού σχολείου Σητείας


Οι μαθητές-τριες της Δ’ και Ε’ τάξης του σχολείου μας μαζί με τις δασκάλες τους κ. Παπαδάκη Πελαγία, κ. Ρεμπελάκη Άννα, κ. Κουφάκη Στέλλα και κ. Μανουσάκη Μαρία, στα πλαίσια του προγράμματος «Νοιάζομαι και Δρω», πραγματοποίησαν την Πέμπτη 6 Απριλίου δεντροφύτευση σε συνεργασία με την Υπηρεσία του Δήμου Σητείας σε κοινόχρηστο χώρο, λίγο πιο πάνω από το Άλσος Χλουβεράκη.Ευχαριστούμε πολύ τον Αντιδήμαρχο Πρασίνου κ. Λεβεντέρη Χαράλαμπο και το προσωπικό της Υπηρεσίας για την προσφορά των φυτών και τη βοήθειά τους στην εθελοντική αυτή δράση των μικρών μαθητών.

Η Δ/ντρια
Βασαρμίδη Ερωφίλη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου