131 χρόνια από τη ματωμένη πρωτομαγιά του 1886 στο Σικάγο, συνεχίζουμε. Απεργούμε και διαδηλώνουμε μαζί με τους εργαζόμενους όλων των χωρών για ένα κόσμο χωρίς εκμετάλλευση, πολέμους και προσφυγιά!
Εργαζόμενοι/ες, άνεργοι/ες, συνταξιούχοι, αυτοαπασχολούμενοι/ες, φτωχομεσαία αγροτιά, νέοι και νέες
Τιμούμε την Εργατική Πρωτομαγιά, οργανώνοντας εδώ και τώρα την πάλη μας για την ικανοποίηση των σύγχρονων αναγκών μας!
Η αντεργατική - αντιλαϊκή βαρβαρότητα δεν έχει τέλος, αν δεν την σταματήσουμε με τη δύναμη της οργάνωσής μας, με την απόφασή μας να την ανατρέψουμε!
Αγωνιζόμαστε ενάντια στις αιτίες που γεννούν τον πόλεμο και την προσφυγιά.
Εκφράζουμε την αλληλεγγύη μας στους χιλιάδες ξεριζωμένους, θύματα του ιμπεριαλιστικού πολέμου.
Απαιτούμε:
ü Καμιά συμμετοχή της Ελλάδας στους ιμπεριαλιστικούς σχεδιασμούς του ΝΑΤΟ. Να κλείσει τώρα η βάση της Σούδας.
ü Όχι δαπάνες πολεμικές για το ΝΑΤΟ, αλλά για τις ανάγκες της εργατικής – λαϊκής οικογένειας. Έξω το ΝΑΤΟ από το Αιγαίο
ü Αποδέσμευση της χώρας μας από το ΝΑΤΟ και την ΕΕ
«Ζήτω η Εργατική Πρωτομαγιά!»
Δευτέρα 1/5/2017
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου