ΘΕΜΑ(1/30.04.2017)
:
Συγκρότηση σε Σώμα του 1ου
Διοικητικού Συμβουλίου
του
Συλλόγου
Φίλων Νοσοκομείου Σητείας
Την Πέμπτη 27 Απριλίου 2017, πραγματοποιήθηκε η πρώτη συνεδρίαση του
νεοεκλεγέντος Διοικητικού Συμβουλίου, στην οποία αποφασίστηκε η συγκρότηση σε σώμα του πρώτου Δ.Σ. του
Συλλόγου , η οποία ομόφωνα είναι:
Α. ΤΑΚΤΙΚΑ ΜΕΛΗ
Δ.Σ. :
1. ΚΑΛΑΜΠΟΚΗΣ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ Πρόεδρος
2. ΝΕΑΡΧΟΥ – ΜΙΧΕΛΙΔΑΚΗ ΑΜΑΛΙΑ Αντιπρόεδρος
3. ΠΑΝΤΕΛΑΚΗ-ΜΑΡΚΑΚΗ ΡΙΚΑ Γεν. Γραμματέας
4. ΑΕΡΑΚΗ ΜΑΡΙΑ Ταμίας
5. ΒΑΣΙΛΑΚΗΣ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Προβολή & Επικοινωνία
6. ΛΟΥΤΣΕΤΗ
ΔΕΣΠΟΙΝΑ
Ηλεκτρονικά Μέσα
Δικτύωσης
7. ΣΥΛΛΙΓΝΑΚΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ Διαχείριση Δωρεών &
Χρηματοδοτικών
Προγραμμάτων
1. ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ
Αναπληρωτής Γεν. Γραμματέας
2. ΚΑΣΤΡΙΤΗΣ
ΜΑΝΟΣ Αναπληρωτής Ταμίας
3. ΦΟΥΝΤΟΥΛΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Αναπληρωτής Ηλεκτρονικών Μέσων Δικτύωσης
4.
ΔΕΛΗΜΠΟΡΙΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Αναπληρωτής Διαχείρισης Δωρεών &
Χρηματοδοτικών Προγραμμάτων
5.
ΣΥΝΤΥΧΑΚΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Αναπληρωματικό Μέλος
Για το Διοικητικό Συμβούλιο
Ο Πρόεδρος
ΚΑΛΑΜΠΟΚΗΣ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ
Η Γενική Γραμματέας
ΜΑΡΚΑΚΗ-ΠΑΝΤΕΛΑΚΗ ΡΙΚΑ
Ο Υπεύθυνος Προβολής & Επικοινωνίας
ΒΑΣΙΛΑΚΗΣ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου