Την 1η θέση με ιδιαίτερη άνεση κατέλαβε ο Γιάννης Ζερβακης στα 10.000μ ανδρών που διεξήχθησαν την Κυριακή 30/4/2017 στο Ηράκλειο επιτυγχάνοντας παράλληλα ρεκόρ διαδρομής.
Στον ίδιο αγώνα την 4η θέση κατέλαβε ο Χρήστος Βότσος ο οποίος έχασε την 3η θέση κυριολεκτικά πάνω στο νήμα του τερματισμού . Στα 10.000 μ γυναικών η Δάφνη Καράγιαννη κατετάγη 6η επιβεβαιώνοντας την ανοδική της εξέλιξη. Ενώ η αειθαλής , Νεκταρία Παρινού τερμάτισε 12η .
Επόμενος σταθμός των αθλητών του ΓΣ ΒΙΤΣΕΝΤΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ , είναι η συμμετοχή τους στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα ανοικτού στίβου που θα διεξαχθεί στην Πάτρα στα μέσα του Ιονίου . Το Δ.Σ. του σωματείου συγχαίρει τους αθλητές και του προπονητές και τους εύχεται καλή συνέχεια στις αγωνιστικές τους υποχρεώσεις .
Στον ίδιο αγώνα την 4η θέση κατέλαβε ο Χρήστος Βότσος ο οποίος έχασε την 3η θέση κυριολεκτικά πάνω στο νήμα του τερματισμού . Στα 10.000 μ γυναικών η Δάφνη Καράγιαννη κατετάγη 6η επιβεβαιώνοντας την ανοδική της εξέλιξη. Ενώ η αειθαλής , Νεκταρία Παρινού τερμάτισε 12η .
Επόμενος σταθμός των αθλητών του ΓΣ ΒΙΤΣΕΝΤΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ , είναι η συμμετοχή τους στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα ανοικτού στίβου που θα διεξαχθεί στην Πάτρα στα μέσα του Ιονίου . Το Δ.Σ. του σωματείου συγχαίρει τους αθλητές και του προπονητές και τους εύχεται καλή συνέχεια στις αγωνιστικές τους υποχρεώσεις .


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου