Παρασκευή 8 Απριλίου 2016

Συνέντευξη του συνταγματολόγου κ. Γεώργιου Κασιμάτη

΄Ενωση Λαού και Κινημάτων ενάντια στη

«Νέα Λερναία ΄Υδρα»

Συνέντευξη του συνταγματολόγου κ. Γεώργιου Κασιμάτη.


Στις 4 Απριλίου 2016 ο Συνταγματολόγος Δικαίου κ. Γεώργιος Κασιμάτης, ο Σύλλογος Συνταξιούχων Δικηγόρων Ελλάδος, η Νομική Επιτροπή Υπεράσπισης της περιουσίας του Ελληνικού λαού, η Πρωτοβουλία Πολιτών κατά της Υφαρπαγής της Δημόσιας Περιουσίας (ΑΝΤΙ-ΤΑΙΠΕΔ) και τα κινήματα κατά της πώλησης του πρώην αεροδρομίου Ελληνικού, ΟΛΠ, των 14 περιφερειακών αεροδρομίων, του Αστέρα Βουλιαγμένης κ.α, είχαν οργανώσει στην ΕΣΗΕΑ συνέντευξη Τύπου στην οποία μίλησε ο κ. Γεώργιος Κασιμάτης.Σημειώνεται ότι δημοσιογράφοι δεν υπήρχαν ούτε ερωτήσεις έγιναν φυσικά. ΄Ομως υπήρξαν ερωτήσεις και τοποθετήσεις από τους παρευρισκομένους, καθώς και από μέλη του ΕΠΑΜ (Α. Παπαντωνίου, Δ. Κουρουπάκη).

Θεωρώ καθήκον μου να μεταφέρω στον Τοπικό Τύπο της Κρήτης την τοποθέτηση του καθηγητή για να ενημερωθεί ο κόσμος, o οποίος έχει δώσει πολλές συνεντεύξεις στο παρελθόν για παρόμοια θέματα, αφού η συνέντευξη δόθηκε στην Αθήνα, χωρίς δημοσιογράφους. Αναφέρω επίσης ότι συνεντεύξεις, ομιλίες και αγώνας για τα ίδια θέματα και όχι μόνο, έχουν δοθεί από το 2012 μέχρι και σήμερα από το ΕΠΑΜ και από τον οικονομολόγο Δημήτρη Καζάκη, αλλά όταν οι φωνές πληθαίνουν είναι ευχάριστο, καθώς πλησιάζει γρηγορότερα η λευτεριά της πατρίδας μας.

« Ο κ. Κασιμάτης: Ας ξεχάσουμε τον παραπλανητικό όρο μνημόνιο, είναι η δανειακή σύμβαση, είναι χρέους σύμβαση, μια σύμβαση που αλυσοδένει ένα λαό ολόκληρο, είναι η χειρότερη για πολλούς λόγους, ένας είναι πολιτικός, γιατί υπεγράφη από την τελευταία ελπίδα του ελληνικού λαού. Με το πρώτο μνημόνιο αλυσοδέθηκε η εθνική κυριαρχία και το σύνολο της ελληνικής περιουσίας.

Η νέα σύμβαση όμως προβλέπει ότι το ESM θα ελέγχει την τήρηση της συμβάσεως και προσπαθεί με κάθε είδους τρόπο να διαπλέκει τα προβλήματα που δημιουργεί το καθεστώς δανεισμού της Ελλάδας με πολλά συμφέροντα, ώστε να κάνει πολύ δυσκολότερο τον αγώνα αποτίναξης αυτού του ζυγού. Εάν δει κανείς σε λεπτομέρειες, τις διατυπώσεις που έχει αυτή η σύμβαση, θα καταλάβει ότι εξειδικεύεται και στις τελευταίες λεπτομέρειες της Ελληνικής ζωής και διασυνδέει όχι μόνο την υποχρέωση δανείου ή τήρησης ενός προγράμματος, αλλά διασυνδέεται και με ένα κύκλο συμφερόντων, με το χρηματοπιστωτικό και το τραπεζικό σύστημα , οπότε όταν κόβεται το ένα κεφάλι της Λερναίας ΄Υδρας να φυτρώνουν άλλα. ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ 3Η ΔΑΝΕΙΑΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΘΕΣΜΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΤΑ FUNDS, ΕΙΝΑΙ ΘΕΣΜΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΤΑ ΟΜΟΛΟΓΑ ,Η ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΗ ΒΟΥΛΙΜΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΌΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ Η ΑΡΣΗ ΤΗΣ ΑΣΥΛΙΑΣ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ, και όλα αυτά ρητώς. οπότε όταν θα βγαίνει ένα κεφάλι της Λερναίας ΄Υδρας, να φυτρώνει το άλλο. Γι’αυτό η προδοσία που έγινε με την τελευταία δανειακή σύμβαση είναι πρωτοφανής στον κόσμο και στην ιστορία.

Περιουσιακά ζητήματα.

Από το 2010 ο βασικός όρος που τέθηκε από την πρώτη δανειακή σύμβαση ήταν η δέσμευση όλης της περιουσίας των Ελλήνων μελλοντικής και σημερινής και μάλιστα της απογύμνωσης της από όλες τις προστασίες εθνικής κυριαρχίας και ασυλίας που προβλέπεται για ένα κράτος ανεξάρτητο και ελεύθερο σύμφωνα με το διεθνές και ευρωπαϊκό δίκαιο.

Λόγω παραίτησης της άρσης εθνικής κυριαρχίας σημαίνει, πχ όταν στον ΄Εβρο κάποιος επιβουλεύεται την κυριαρχία της χώρας μου, μπορώ να κάνω εγώ κουμάντο;;;. ΟΧΙ δεν συμβαίνει, μάλιστα οικονομικά η κυριαρχία μπορεί να δοθεί σε οποιονδήποτε (σημ. δική μου βλέπε Ειδομένη – σύνορα – φασαρία – επικυρίαρχος το ΝΑΤΟ, έχουμε υπογράψει γι’αυτό και τα καταπίνουμε όλα αμάσητα).

Αυτά είναι γραμμένα μέσα στην συμφωνία στο ΤΑΙΠΕΔ αυτό το εγκληματικό κατασκεύασμα, αλλά δεν τους αρκούσε και κατασκεύασαν το ΥΠΕΡΤΑΙΠΕΔ, ένα οργανισμό που πληρώνει τον ΕΣΜ, δηλ. τους εκπροσώπους όλων των συμφερόντων των γεωπολιτικών και χρηματοπιστωτικών που θέλουν να κυβερνήσουν τον κόσμο. Η Διοίκηση του είναι κατευθυνόμενη από το εξωτερικό, υπάρχουν μέλη από την Ελληνική Κυβέρνηση, τώρα όμως διοικείται από ξένους και τα 3 μέλη έχουν ψήφο και βέτο, οπότε δεν μπορεί να περάσει τίποτα. Θεσμοθετήθηκε ακόμα και η συγκεκαλυμμένη κλοπή της εθνικής περιουσίας. Επεκτείνει την δραστηριότητα σε δημόσια και ιδιωτική αν και δεν υπάρχει διάκριση, τώρα μπαίνουν και οι ΔΕΚΟ μέσα και δεν υπάρχει καμία έννοια θεσμική κοινωνικού συμφέροντος. Με το προηγούμενο καθεστώς η κυβέρνηση μπορούσε να εγγυηθεί π.χ ότι θα έχουμε νερό να πίνουμε. ΤΩΡΑ ΟΧΙ. Τώρα κανένα αγαθό δεν θα είναι δικό μας, και όχι με φαύλες διαδικασίες και εξαιρέσεις κρατών, αλλά π.χ έχετε αυτή την δημόσια υπηρεσία: λένε .... πουλιέται και παίρνω τα λεφτά. Μπορούν να ρευστοποιούν με ένα απλό αίτημα τα πάντα όλα, το ρεύμα ,το νερό, τα πάντα.

Αυτή είναι σύμβαση που έκανε η κυβέρνηση της αριστεράς, που δεν σκέφτηκε ανθρωπιστικά, ούτε καν τα στοιχειώδη για ένα άνθρωπο να μπορεί να ζήσει αξιοπρεπώς.

Η Φιλοσοφία της ιδιωτικοποίησης φαίνεται μέσα στη σύμβαση. Όταν ήμουν νέος ιδιωτικοποίηση εννοούσαν ότι θα εκσυγχρονιστούν οι μηχανισμοί με παραγωγικά ιδιωτικά σχέδια, για την αποδοτικότητα της εργασίας. Την έχασε όμως αυτή την έννοια και σήμερα εννοούν την μεταφορά των δημόσιων επιχειρήσεων σε ιδιωτικά χέρια και θα πρέπει να εξαφανιστεί το κράτος, όλα να ιδιωτικοποιηθούν. ΄Οταν ένα περιουσιακό αγαθό ιδιωτικοποιείται σήμερα, σημαίνει ότι ιδιωτικοποιείται ως μονάδα παραγωγής , ως πλούτος εθνικός και περνάει σε επιχειρηματικά χέρια, σε πολυεθνικές, που είναι ανώνυμες εταιρείες. Εκεί που είναι κάθε φορά τα συμφέροντα μιας μεγάλης ανώνυμης επιχείρησης. Το είχε προβλέψει ο Μαρξ στον 3ο τόμο του κεφαλαίου που το αποσιώπησε η ανέκαθεν αριστερά. Είχε επισημάνει ότι η εμφάνιση της ανώνυμης εταιρείας και του ανώνυμου κεφαλαίου σημαίνει το τέλος της ιδιοκτησίας και το τέλος του ταξικού αγώνα, γίνεται άλλη διάρθρωση του καπιταλισμού και αυτό είναι σαφές σήμερα. Ιδιωτικοποίηση λέμε όταν παίρνουμε μια επιχείρηση του Στασινόπουλου π.χ και την μεταφέρουμε σε μια πολυεθνική μέσω ανώνυμων μετοχών, της δημιουργούμε πρόβλημα ρευστότητας και ανταγωνισμού στις αγορές με τα καρτέλ και τα μονοπώλια, ρίχνουμε την αξία των μετοχών, την αγοράζουμε φτηνά και περνά σε χέρια άλλα. ΄Ενας σοφός του φιλελευθερισμού μου έλεγε « δεν μ’ενδιαφέρει εμένα εάν ο ΟΤΕ είναι ελληνικός ή άλλος, αρκεί να είναι σωστός» . Του λέω έχεις λάθος, και τεχνικά μπορεί και ο ελληνικός ΟΤΕ να είναι καλός, το πρόβλημα είναι ότι με τα κέρδη που θα καταγράφονται στο ΑΕΠ της Ελλάδας, θα μας κοροϊδεύουν ότι πάμε καλά, και δεν θα ξέρουμε που θα έχουν επενδυθεί, γιατί πάνε σε τίτλους και δεν θα έχει να κάνει τίποτα η Ελλάδα, που θα έχει φτωχό λαό και υψηλό δείκτη. Η εταιρεία Παυλίδου π.χ λειτουργεί πολύ καλά, από τα κέρδη που πραγματοποιούνται στην Ελλάδα, που γράφονται στο ΑΕΠ, τι έχει η Ελλάδα;;;;. Μου λένε έχει θέσεις εργασίας. Απαντώ.... μα δεν είναι μόνο αυτό, γιατί έτσι πάμε στο δουλοκτητικό σύστημα, οπότε έχεις ένα αριθμό δούλων και τελειώνεις. Το θέμα είναι να υπάρξει κοινωνική ανάπτυξη, υγεία, έρευνα παιδεία και γενικά πρόοδος. Αυτές είναι μορφές παρακμής της εξυπνάδας μας.

Σε μια συνέντευξη στο ευρωπαϊκό κοινοβούλιο υπήρξαν κάποιοι διανοούμενοι και υπήρξε μια ερώτηση στην οποία δεν μπορούν να απαντήσουν, εάν η παραίτηση από την εθνική κυριαρχία παραβιάζει το σύνταγμα ή δεν το παραβιάζει, παραβιάζει το διεθνές δίκαιο ή όχι. Η απάντηση ήταν: εμείς το βλέπουμε διαφορετικά και επικαλείται την ελευθερία του διανοούμενου να μην απαντήσει. Μπερδεύουμε την γνώση με τις πεποιθήσεις ή προτιμήσεις μας και κυρίως με το βόλεμα που ενισχύει το καθεστώς του δανεισμού, να βολευτείς με την ανεργία σου, με την πείνα σου ακόμα και με τον θάνατο σου. Αυτός είναι ο ραγιαδισμός και από αυτό απειλούμεθα. Κάνουμε αγώνες που είναι διασπασμένοι, ομάδες που αγωνίζονται όλες από ένα μετερίζι εναντίον αυτού του καθεστώτος αλλά πιάνουν τα ειδικά θέματα, πείνα, λιμάνι, αγρότες, αυτό θέλουν το διαίρε και βασίλευε του αγώνα. Να σκεφτούμε σοβαρά να ενώσουμε τους αγώνες.

Μιλάνε για επενδύσεις, ποιες επενδύσεις;;; όταν αυτές για το ποιοι, πόσες, πότε καθορίζονται, από τις Βρυξέλλες. Γιατί ο Μητσοτάκης είναι καλύτερος από τον Τσίπρα;;;, ή ο Τσίπρας καλύτερος από ΠΑΣΟΚ, δεν είναι θέμα ποιος είναι καλύτερος δούλος από τον άλλο, θα πρέπει να καταλάβουμε ότι χρειαζόμαστε μια σύμπνοια με την παλιά έκφανση του ΕΑΜ απέναντι σε ένα εχθρό. ΤΟ ΧΡΕΟΣ.

Δεν είναι θέμα ούτε νομικό ούτε οικονομικό και έχουν παραφθείρει και την έννοια βιώσιμο χρέος αν και έχει καθοριστεί από το διεθνές δίκαιο και τον ΟΗΕ . Βιώσιμο είναι το χρέος που μπορεί να εξοφληθεί όχι μόνο με οικονομικά κριτήρια, δηλαδή να υπάρχουν τα χρήματα ή οι πηγές που μπορούμε να εξοφλήσουμε, που τα πήραμε λόγω ανάγκης ρευστότητας, αλλά θα πρέπει για να είναι βιώσιμο, να μην παραβιάζει τα δικαιώματα του ανθρώπου και να μην παραβιάζει την εθνική κυριαρχία του κράτους. Γι’αυτό λέμε και για βιώσιμη ανάπτυξη, διότι δεν είναι αυτή που αποδίδει οικονομικά κέρδη μόνο, δεν πρέπει να παραβιάζει το περιβάλλον, τα ανθρώπινα δικαιώματα, που είναι θεσπισμένα ως βάση αυτού του συστήματος.

Γι αυτό σήμερα απαγορεύεται να θέσεις σε οποιαδήποτε διαπραγμάτευση διεθνή, στην παγκόσμια τράπεζα, τον ΠΟΕ, το ΔΝΤ, το θέμα της νομιμότητας . Για όλα αυτά που καταδυναστεύουν την ανθρωπότητα σήμερα απαγορεύεται στα διοικητικά συμβούλια να θέσεις θέμα νομιμότητας των πράξεων τους, το ίδιο ισχύει και από το 2010 στις Βρυξέλλες. Το ίδιο συμβαίνει και τους απαγορεύεται και στις κυβερνήσεις να το θέσουν. Γιατί όμως τι θα τους έκαναν;;; εάν έκαναν ένα απλό ερώτημα: Εάν αυτοί οι όροι είναι σύμφωνοι με στο Ευρωπαϊκό δικαστήριο ή Συμβούλιο της Ευρώπης. Απλά η κυβέρνηση δεν θα έπαιρνε την καρέκλα, δεν θα είχε την συναίνεση.

Αυτό είναι και το όπλο μας αυτό που δεν θέλουν να ακούσουν και να κτυπήσουμε το χρέος. Άρχισε πλέον να κινείται αυτή η αξίωση ακόμα και από τον ΟΗΕ, κινείται για να καθορίσει ένα διεθνές όργανο ελέγχου νομιμότητας δανείου των κρατών και οι νομικές υπηρεσίες του ΟΗΕ έχουν εκφράσει επανειλημμένα την αντίθεση τους προς την οποιαδήποτε παραβίαση των αρχών και την μη μονιμότητα.

Όταν βλέπουμε το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ακόμα και από την συντηρητική πλευρά του να ζητά να του επιτρέψουν να ελέγχει αυτό την νομιμότητα των δανείων που παίρνουν τα κράτη μέλη της ΕΕ, γιατί δεν ελέγχεται σήμερα από κανένα, παρά μονάχα από την Τρόϊκα και τον ESM, αυτό τους το δικαίωμα που είναι ο στυλοβάτης του καπιταλισμού, να γίνει το όπλο μας, για να μπορέσουμε να ελευθερωθούμε από τους δεσμούς της δουλείας , γιατί μόνο όταν σχηματίσουμε μια τέτοια πεποίθηση απελευθέρωσης από τα δεσμά, μπορούμε να επιλέξουμε σωστά την επόμενη μέρα.

Να εγκαταλείψουμε το βόλεμα, το άσε να δούμε, να απελευθερωθούμε από την πεποίθηση ότι είναι μονόδρομος.

ΟΙ διανοούμενοι λένε ναι στην Ευρώπη γιατί είναι ο πολιτισμός, γιατί;;; για να είμαστε δούλοι του πολιτισμένου , υπάρχει και η κακή Ευρώπη, των γενοκτονιών , του φασισμού, όλων των εγκλημάτων είναι η Ευρώπη. Και μια και παλεύουν πολλοί και για γεωπολιτικούς λόγους, ένας είναι ο αγώνας , αυτό που επιβάλλει ο Καταστατικός χάρτης του ΟΗΕ και η Διεθνής Σύμβαση της Βιέννης για τις συμβάσεις μεταξύ των κρατών, το οποίο υποτίθεται ότι έβαλε στο καταστατικό του το ΕΣΜ βγάζοντας το αγγλικό δίκαιο, αλλά στην πράξη δεν ρωτάει. Δηλαδή ότι δεν υπάρχει υποχρέωση κράτους, ούτε συμφωνία έγκυρη με την έννοια pacta sunt servanda (Οι συμφωνίες είναι τηρητέες), που ήταν το ευαγγέλιο του διεθνούς δικαίου παλιά, εάν παραβιάζονται τα ανθρώπινα δικαιώματα και η κυριαρχία του κράτους. Και με αυτά τα όπλα πρέπει να πολεμήσουμε το χρέος και φυσικά να αγωνιζόμαστε σε κάθε τι, γιατί μας κτυπάνε σε όλα τα στοιχεία της ζωής μας και όλες τις τάξεις, όχι μόνο τον εργάτη που κτυπάνε για να μην αγοράσει, το μεσαίο χώρο για να μην μπορεί να στηρίξει την Ελλάδα και να έρθουν οι πολυεθνικές και βέβαια να χειραγωγούν την γεωπολιτική σημασία της Ελλάδας.

Οπότε σαν Μέτωπο θα πρέπει να αγωνιστούμε εναντίον του χρέους. Αντίσταση καθολική και μερική και με μια κατεύθυνση, την κατεύθυνση της απελευθέρωσης από το καθεστώς χρέους που έχει αλυσοδέσει σήμερα τον Ελληνικό λαό και για τις επόμενες γενιές.

Σας ευχαριστώ
.
Δέσποινα Κουρουπάκη
Μέλος ΕΠΑΜ Σητείας

(Παραβρέθηκε και έκανε την απομαγνητοφώνηση)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου