Παρά τα μεγάλα και σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζει το νοσοκομείο Σητείας οι εργαζόμενοι σε αυτό έκοψαν την Πρωτοχρονιάτικη πίτα τους το βράδυ του Σαββάτου 31-1-2015 στο εστιατόριο Da Giorgio. Στην εκδήλωση ήταν και η αναπληρώτρια διοικητής του νοσοκομείου Αγγελική Λενακάκη, η οποία μαζί με τους εργαζόμενους πέρασαν μια αξέχαστη βραδιά γεμάτη χορό και τραγούδι
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου