Δευτέρα 2 Φεβρουαρίου 2015

Tη Βασιλόπιτα τους έκοψαν οι εργαζόμενοι στο νοσοκομείο Σητείας

Παρά τα μεγάλα και σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζει το νοσοκομείο Σητείας οι εργαζόμενοι σε αυτό έκοψαν την Πρωτοχρονιάτικη πίτα τους το βράδυ του Σαββάτου 31-1-2015 στο εστιατόριο Da Giorgio. Στην εκδήλωση ήταν και η αναπληρώτρια διοικητής του νοσοκομείου Αγγελική Λενακάκη, η οποία μαζί με τους εργαζόμενους πέρασαν μια αξέχαστη βραδιά γεμάτη χορό και τραγούδι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου