Δευτέρα 2 Φεβρουαρίου 2015

Κοπή Βασιλόπιτας & Γ.Σ. Φυσιολατρικού–Ορειβατικού Συλλόγου Σητείας

Ο Φυσιολατρικός – Ορειβατικός Σύλλογος Σητείας έκοψε τη Βασιλόπιτα του, την Κυριακή 1 Φεβρουαρίου στην αίθουσα του Ξενοδοχείου Ίτανος ενώ προηγήθηκε η Ετήσια Γενική Απολογιστική Συνέλευση του Συλλόγου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου