Την Κυριακή 1-2-2015 πραγματοποιήθηκε η εξ αναβολής γενική εκλογοαπολογιστική συνέλευση του ομίλου αντισφαίρισης Σητείας στην αίθουσα συνεδριάσεων του δημοτικού συμβουλίου Σητείας όπου ο απερχόμενος πρόεδρος του ομίλου Αργύρης Σφενδουράκης ενημέρωσε τα μέλη για τις δράσεις του ομίλου κατά την διετή θητεία του συμβουλίου. Στη συνέχεια έγιναν οι αρχαιρεσίες για την ανάδειξη νέου διοικητικού συμβουλίου του ομίλου αντισφαίρισης Σητείας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου