Τετάρτη 28 Ιανουαρίου 2015

Κοπή Βασιλόπιτας & Γ.Σ. Φυσιολατρικού–Ορειβατικού Συλλόγου Σητείας


Ο Φυσιολατρικός – Ορειβατικός Σύλλογος Σητείας καλεί τους φίλους και τα μέλη του, στην Κοπή της Βασιλόπιτας, την Κυριακή 1 Φεβρουαρίου στις 20:00 στην αίθουσα του Ξενοδοχείου Ίτανος.
Θα προηγηθεί στις 18:00 η Ετήσια Γενική Απολογιστική Συνέλευση του Συλλόγου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου