Τρίτη 27 Ιανουαρίου 2015

Tη Βασιλόπιτά τους θα κόψουν οι Πολύτεκνοι της Σητείας

Το Διοικητικό συμβούλιο του Συλλόγου Πολυτέκνων Σητείας προσκαλεί τα μέλη του και τους φίλους των Πολυτέκνων στην κοπή της Πρωτοχρονιάτικης Βασιλόπιτας το Σάββατο 31 Ιανουαρίου 2015 και ώρα 18.00 στην αίθουσα εκδηλώσεων του Ιερού ναού Αγίας Αικατερίνης Σητείας.
            ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ  Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
        ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΣΠΥΡΙΔΑΚΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου