Το Διοικητικό συμβούλιο του Συλλόγου Πολυτέκνων Σητείας προσκαλεί τα μέλη του και τους φίλους των Πολυτέκνων στην κοπή της Πρωτοχρονιάτικης Βασιλόπιτας το Σάββατο 31 Ιανουαρίου 2015 και ώρα 18.00 στην αίθουσα εκδηλώσεων του Ιερού ναού Αγίας Αικατερίνης Σητείας.
ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΣΠΥΡΙΔΑΚΗΣ
ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΣΠΥΡΙΔΑΚΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου