Η φετινή μας συναυλία έχει σκοπό να τιμήσει και να ενισχύσει
οικονομικά την ΕΔΕΑΚ (εθελοντές διασώστες εκτάκτων αναγκών). Η ΕΔΕΑΚ είναι ένα σωματείο
που αποσκοπεί στη βοήθεια προς το συνάνθρωπο, χωρίς να αποσκοπεί σε υλικά ή άλλα
ανταλλάγματα. Προσφέρει δηλαδή πρώτες βοήθειες σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης (εγκλωβισμός,
πυρκαγιά, πλημμύρα, σεισμοί, εξαφανίσεις και διάφορα ατυχήματα) σε συνεργασία με
άλλους κρατικούς φορείς όπως αστυνομία, πυροσβεστική κ.α. Στόχος είναι η αγορά Αυτόματου
Απινιδωτη ο οποίος μπορεί να φανεί χρήσιμος στην αντιμετώπιση ενός περιστατικού
καρδιακής ανακοπης.Το πρώτο μέρος της εκδήλωσης περιλαμβάνει τον ΕΠΙΤΑΦΙΟ του
Γ. Ρίτσου
σε μουσική Μ.Θεοδωρακη και το δεύτερο μέρος θα είναι μια αναφορά στον ΕΛΛΗΝΙΚΟ
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ, μέσα από τα τραγούδια σπουδαίων ελλήνων
συνθετών, διατρέχοντας σχεδόν όλο τον 20ο αιώνα. Πολύκεντρο 7-8 Φεβρουάριου 2015, ώρα 20.30.
συνθετών, διατρέχοντας σχεδόν όλο τον 20ο αιώνα. Πολύκεντρο 7-8 Φεβρουάριου 2015, ώρα 20.30.
Γενική είσοδος 5 ευρω.
Νίκος Καραμανωλακης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου