Οση σαλτσα κι αν προσπαθουν να βαλουν οι κ. Πατερακης,Τερζης και Λατζανακης δεν καταπινεται η μεθοδευμενη προσπαθεια της δημοτικης αρχης να χρεωσει στα καλα καθουμενα με 2 εκ.€ το Δημο,εμφανιζοντας το μαλιστα ως περιπου αναγκαιο και σωτηριο.
Το υφος και το στυλ των αντιδρασεων προδιδουν αγωνια μην τυχον χαλασει "ο σχεδιασμος" ριχνοντας λασπη στο προσωπο μου με ψευδεις αναφορες που ομως οπως και στο παρελθον ετσι και τωρα θα επιστρεψει στους ιδιους.Δεν προκειται να τους ακολουθησω γιατι με ενδιαφερει η ουσια οπως αλλωστε και τους δημοτες και οχι τα προσωπικα .Η παρεμβαση μου εχει στοχο την ενημερωση των δημ.συμβουλων και των προεδρων των χωριων ωστε να ξαναδουν το θεμα.Δανεισμος του Δημου με 2 εκ.€σημαινει αυξηση του χρεους του Δημου με ολα τα επακολουθα για ενα εργο που δεν λυνει κανενα προβλημα απο τα σοβαρα του Δημου .








