Τρίτη 21 Αυγούστου 2018

Νικος Κουρουπακης: ΟΧΙ ΣΤΟ ΔΑΝΕΙΟ ΤΩΝ 2 εκ.€ Απο το Δημο Σητειας για αλλαγη φωτιστικων

Οση σαλτσα κι αν προσπαθουν να βαλουν οι κ. Πατερακης,Τερζης και Λατζανακης δεν καταπινεται η μεθοδευμενη προσπαθεια της δημοτικης αρχης να χρεωσει στα καλα καθουμενα με 2 εκ.€ το Δημο,εμφανιζοντας το μαλιστα ως περιπου αναγκαιο και σωτηριο.
Το υφος και το στυλ των αντιδρασεων προδιδουν αγωνια μην τυχον χαλασει "ο σχεδιασμος" ριχνοντας λασπη στο προσωπο μου με ψευδεις αναφορες που ομως οπως και στο παρελθον ετσι και τωρα θα επιστρεψει στους ιδιους.Δεν προκειται να τους ακολουθησω γιατι με ενδιαφερει η ουσια οπως αλλωστε και τους δημοτες και οχι τα προσωπικα .Η παρεμβαση μου εχει στοχο την ενημερωση των δημ.συμβουλων και των προεδρων των χωριων ωστε να ξαναδουν το θεμα.Δανεισμος του Δημου με 2 εκ.€σημαινει αυξηση του χρεους του Δημου με ολα τα επακολουθα για ενα εργο που δεν λυνει κανενα προβλημα απο τα σοβαρα του Δημου .
Τελεια και παυλα.Δεν χρειαζεται δανειο για να αλλαξουν οι λαμπες με Led που θα εχουν ως αποτελεσμα μειωση της δαπανης του Δημου για εξωτ.φωτισμο.Αυτο συμφωνα με πληροφοριες ειδικων μπορει να γινει με μια δαπανη περιπου 150 εως 200 χιλ.€.Αυτο επρεπε να ειχε γινει απο τη δημ.αρχη αν ειχε περιβαλλοντικες ευαισθησιες εδω και 2 χρονια τουλαχιστον.Η οικονομικη ωφελεια θα μπορουσε να αξιοποιηθει για μειωση των τελων φωτισμου στους δημοτες και τη χρηματοδοτηση εργων.Βλεπετε η ολιγωρια κοστιζει στους πολιτες.Τωρα βιαζονται υποσχομενοι φουμαρα για μεταξωτες κορδελες.Η εξοικονομηση χρηματων οφειλεται στις λαμπες Led αρα δεν χρειαζεται δανειο 2 εκ.€ για οφελος που προκυπτει απο μια δαπανη 150χιλ.€.περιπου ποσο που μπορει να πληρωσει ο Δημος και μαλιστα το οφελος ειναι πολυ μεγαλυτερο αφου δεν θα υπαρχει υποχρεωση πληρωμης δοσεων του δανειου!Οι αναφορες του κ.Τερζη στη Τραπ.Επενδυσεων με συμμετοχη 75%και 25% του Τ.Π.Δ ειναι παραπλανητικο αφου αυτο αφορα τη συνθεση του κεφαλαιου που δανειζει το Τ.Π.Δ στους Πελατες του δηλ τους Δημους για εξοικονομηση ενεργειας.Αρα το Τ.Π.Δ. ψαχνει Δημους προθυμους να δανειστουν με υψηλα επιτοκια και να πληρωσουν τους τοκους δρν χρειαζεται γι αυτο αγωνας.Παραβιασε ανοικτες πορτες η δημ.αρχη.Το δανειο δεν ειναι επιδοτουμενο βαρυνει 100% το Δημο και θα αποπληρωθει σε 10 χρονια εκχωρώντας ο Δημος τα εσοδα απο τελη φωτισμου και αυτοτελεις πορους.Τεραστια επιτυχια της δημοτικης αρχης!!!! Ενα ακριβο δανειο για ενα εργο που δε λυνει κανενα προβλημα ουτε ειναι επειγουσας προτεραιοτητας.Προς τι λοιπον η επιμονη;Οφελος για το Δημο μπορει οπως ανεφερα να υπαρξει για το περιβαλλον και το Δημο ΧΩΡΙΣ ΔΑΝΕΙΣΜΟ.
Γιατι επιμενει ο κ.Πατερακης και οι κ.αντιδημαρχοι;Ο καθενας ας βγαλει τα συμπερασματα του.Οσο για τα αναγραφομενα απο τους κ. Τερζη και Λατζανακη για τη "σπουδαια"διαχειριση που κανει η δημ.αρχη ταιριαζει η παροιμια:Αν δεν παινεσεις το σπιτι σου θα πεσει να σε πλακωσει.Τα υπολοιπα εν ευθετω χρονω.

Νικος Κουρουπακης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου