Όπως έχουμε ενημερωθεί όλοι μας από τον αρμόδιο Υπουργό,
ξεκινούν άμεσα οι διαγωνιστικές διαδικασίες για την υλοποίηση του ΒΟΑΚ (Χανια-
Αγιος Νικόλαος!!). Εννοείται ότι καταδικάζω απερίφραστα .τους απαξιωτικούς
χαρακτηρισμούς που ακούστηκαν. Κινητοποιήθηκε λοιπόν ο Δήμαρχος και επιχειρεί
να ενημερώσει τους φορείς του τόπου και να ξεκινήσει κάποια προσπάθεια
διεκδίκησης, πολύ καθυστερημένα κατά τη γνώμη μου.
Να θυμίσω ότι πριν από δύο ολόκληρα χρόνια (στις 22/12/2016) με αγωνία ενημέρωσα το Δήμαρχο και το Δημοτικό Συμβούλιο, ότι ''αν αποκρυπτογραφήσουμε σωστά τις διαθέσεις της κυβέρνησης και τις δηλώσεις στελεχών του ΟΑΚ αλλά και τις δηλώσεις του Αντιπερ. Καλογερή, θα μείνουμε ως Δήμος εκτός σχεδιασμού ΒΟΑΚ. Ο Δήμαρχος καθησύχασε το Δημοτικό Συμβούλιο θεωρώντας υπερβολικά τα διάφορα δημοσιεύματα, μας καθυσήχασε και μας διαβεβαίωσε ότι παρακολουθεί από κοντά το θέμα.
Να θυμίσω ότι πριν από δύο ολόκληρα χρόνια (στις 22/12/2016) με αγωνία ενημέρωσα το Δήμαρχο και το Δημοτικό Συμβούλιο, ότι ''αν αποκρυπτογραφήσουμε σωστά τις διαθέσεις της κυβέρνησης και τις δηλώσεις στελεχών του ΟΑΚ αλλά και τις δηλώσεις του Αντιπερ. Καλογερή, θα μείνουμε ως Δήμος εκτός σχεδιασμού ΒΟΑΚ. Ο Δήμαρχος καθησύχασε το Δημοτικό Συμβούλιο θεωρώντας υπερβολικά τα διάφορα δημοσιεύματα, μας καθυσήχασε και μας διαβεβαίωσε ότι παρακολουθεί από κοντά το θέμα.









