Σητεία, πόλις της ελιάς
και του πολυβραβευμένου ελαιολάδου, ξακουστού σε όλο τον κόσμο, στα χαρτιά και
στη θεωρία. Στην πράξη, Σητεία, πόλις των χαμένων ευκαιριών ανάδειξης και
αξιοποίησης του πράσινου χρυσού του τόπου.
Τις τελευταίες ημέρες,
έχει ανοίξει ένας διάλογος για το μέλλον του προϊόντος με αφορμή τις χαμηλές
τιμές και τα συμβαίνοντα στη Bio Sitia SA.
Πριν όμως, μια βασική
υπενθύμιση: μπαίνουμε στο δεύτερο δεκαπενθήμερο του Μαΐου και το 90% του
ελαιολάδου παραμένει απούλητο στις δεξαμενές των ελαιουργείων.








