Τρίτη 9 Μαΐου 2017

Αναδρομικό χαράτσι μέχρι 5% "γονατίζει" τους αγρότες

Νέες διαβεβαιώσεις για πληρωμές των κομμένων ενισχύσεων της περιβόητης φόρμας 6, όχι μόνο για τη φετινή χρονιά αλλά και για τις δύο προηγούμενες, δίνει ο ΟΠΕΚΕΠΕ μέσα από δηλώσεις που κάνει δημόσια ο αντιπρόεδρος του φορέα Γιώργος Αποστολάκης.

Βέβαια, όπως έχουμε ήδη αποκαλύψει, για να εξοικονομήσει η κυβέρνηση τα χρήματα αυτά έχει αποφασίσει οριζόντιες περικοπές στις ενισχύσεις των παραγωγών, που συνολικά εκτιμάται ότι θα φτάσουν το 5%, σύμφωνα με τα στοιχεία του κ. Αποστολάκη, την ώρα που ο υπουργός Βαγγέλης Αποστόλου μιλάει μόνο για 2%!

Λεωνίδας Μουτάκης: Η παρουσία του Αγιόφιδου σημαίνει καλοτυχία στον χώρο μου.

Φίλε μου, καλώς όρισες στο σπίτι μου. Εδώ που ήρθες δεν θα σε πειράξει κανείς. Η παρουσία σου σημαίνει καλοτυχία στον χώρο μου και ελπίζω να μαζευτείτε και άλλοι. Για πολλά χρόνια η απουσία σας, στάθηκε αφορμή για να γεμίσει ο τόπος ποντίκια και αρουραίους. Φέτος οφείλω να ομολογήσω ότι ο πληθυσμός τους έχει μειωθεί δραστικά και πιθανόν αυτό να οφείλεται σε εσένα μικρέ μου φίλε. Καλώς όρισες λοιπόν!!!

Αγιόφιδο

Το αγιόφιδο (επιστ. Telescopus fallax) ή ξυλόδρωπις είναι το μοναδικό φίδι στην Κρήτη που έχει δηλητήριο. Ωστόσο, είναι πολύ ασθενές για τον άνθρωπο και εκκρίνεται στο πίσω μέρος του στόματος του, καθιστώντας το ουσιαστικά ακίνδυνο. Το φίδι τρέφεται με σαύρες και το δηλητήριο του χρησιμοποιείται για να τις χαλαρώνει.

Λύκειο των Ελληνίδων Σητείας: Εκδήλωση για την Ημέρα της Μητέρας


ΚΥΝΗΓΕΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΣΗΤΕΙΑΣ: Συνελήφθη ένα άτομο να εκπαιδεύει τρία κυνηγετικά σκυλιά εκτός των θεσμοθετημένων εκπαιδευτηρίων.

                                                ΣΗΤΕΙΑ: 5/5/2017

Από τον Κυνηγετικό Σύλλογο Σητείας ανακοινώνεται ότι την Πέμπτη 4 Μαΐου 2017 και ώρα 18:30 περίπου, στην περιοχή Λαμιόνι του Δημοτικού Διαμερίσματος Ζήρου μετά από συντονισμένες ενέργειες των Θηροφυλάκων του Κυνηγετικού Συλλόγου Σητείας, συνελήφθη ένα άτομο να εκπαιδεύει τρία κυνηγετικά σκυλιά εκτός των θεσμοθετημένων εκπαιδευτηρίων. Ακολουθήθηκε η νόμιμη διαδικασία.

Δευτέρα 8 Μαΐου 2017

Τοπικό τμήμα Σητείας Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού: 8 Μαίου Παγκόσμια Ημέρα Ερυθρού Σταυρού - Νοσοκομείο Σητείας

Τοπικό τμήμα Σητείας Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού: 8 Μαίου Παγκόσμια Ημέρα Ερυθρού Σταυρού - Νοσοκομείο Σητείας.
Εθελοντές και εθελόντριες του Τοπικού τμήματος Σητείας του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού πραγματοποίησαν το απόγευμα της Δευτέρας 8/5/2017 την καθιερωμένη επίσκεψή τους στο νοσοκομείο της πόλης για να κεράσουν γλυκά το προσωπικό και ασθενείς λόγω της  Παγκόσμιας Ημέρας του Ερυθρού Σταυρού που γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 8 του Μάη.

ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ΠΟΙΜΕΝΙΚΟΥ ΣΚΥΛΟΥ ΣΤΟΝ ΤΡΥΠΗΤΟ ΣΗΤΕΙΑΣ

ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ΠΟΙΜΕΝΙΚΟΥ ΣΚΥΛΟΥ

Ο εικονιζόμενος ποιμενικός σκύλος χάθηκε έξω από το σπίτι μας (περιοχή Τρυπητού) το απόγευμα της 1/5/17 και ώρα 5-6 μμ. Το όνομα της είναι Ρέα. Είναι 12 χρονών και στειρωμένη. Έχει ταυτότητα. Φέρει τσιπάκι. Την κρίσιμη ώρα που αναφέρεται πιο πάνω ακούσαμε ένα ουρλιαχτό αλλά δε δώσαμε σημασία. Πιθανώς να την κλέψανε περαστικοί, καθώς λόγω της πρωτομαγιάς είχε άφθονους. Ίσως το ουρλιαχτό που ακούσαμε να προερχότανε από τη βίαιη απαγωγή της. Αν πέσει στην αντίληψη κάποιου ας μας ειδοποιήσει στο τηλέφωνο 6976429691.

ΛΙΜΕΝΑΡΧΕΙΟ ΣΗΤΕΙΑΣ: Εκτέλεση Πυρών

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Σητεία, 08 Μαΐου 2017
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

ΑΡΧΗΓΕΙΟ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ - ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΚΤΟΦΥΛΑΚΗΣ

ΛΙΜΕΝΑΡΧΕΙΟ ΣΗΤΕΙΑΣ

ΘΕΜΑ : «Εκτέλεση Πυρών».

ΣΧΕΤ: ΩΠ: P 050754Z MAY 17 σήμα Ν.Δ.Α. (μ.π.σ.)

1. Το Λιμεναρχείο Σητείας σας ενημερώνει ότι από:

α) 10 Μαΐου 2017 από ώρα: 05:00 έως 12:00

β) 12 Μαΐου 2017 από ώρα: 05:00 έως 12:00, θα εκτελεστούν πυρά στις παρακάτω περιοχές:

Αιμοδοσία στους Τουρτούλους την Τετάρτη 10-5-2017


Η ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ!

Γεωπάρκο Σητείας: Δελτίο Τύπου Δευτέρα 8- Μαΐου 2017

Δελτίο Τύπου Δευτέρα 8- Μαΐου 2017

Στα πλαίσια των δράσεων ενημέρωσης και ευαισθητοποιήσεις, συνεδρίασαν την Κυριακή 7 Μαΐου εκπρόσωποι των πολιτιστικών Συλλόγων Ζάκρου Ζήρου, Σιτάνου και Ξερόκαμπου, μαζί με εκπροσώπους των τοπικών συμβουλίων ,συνεταιρισμών και του Γεωπάρκου Σητείας. Το Γεωπάρκο Σητείας και ο ΔΟΚΑΣ σε συνεργασία το Γαλλικό Εθνικό Κέντρο για την μελέτη και διαχείριση του τοπίου, EcoleNationaleSupérieuredePaysage ,με την μερική χορηγία του LandscapeResearchGroup της Οξφόρδης και επιστημονική υπεύθυνη την Δρ Καλλιόπη Πεδιαδίτη, έχουν ξεκινήσει μια αρκετά φιλόδοξη προσπάθεια που στόχο έχει,την δημιουργία συμμετοχικών διαδικασιών που θα υποστηρίξουν την διαχείριση του Γεωπάρκου Σητείας και θα δώσουν την ευκαιρία στις τοπικές κοινωνίες και στις συλλογικότητες της Σητείας να έχουν ποιο ενεργή συμμετοχή στην ανάδειξη και στήριξη του Γεωπάρκου της Σητείας.

Τοπικό τμήμα Σητείας Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού: 8 Μαίου Παγκόσμια Ημέρα Ερυθρού Σταυρού