Δευτέρα 8 Μαΐου 2017

Τοπικό τμήμα Σητείας Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού: 8 Μαίου Παγκόσμια Ημέρα Ερυθρού Σταυρού - Νοσοκομείο Σητείας

Τοπικό τμήμα Σητείας Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού: 8 Μαίου Παγκόσμια Ημέρα Ερυθρού Σταυρού - Νοσοκομείο Σητείας.
Εθελοντές και εθελόντριες του Τοπικού τμήματος Σητείας του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού πραγματοποίησαν το απόγευμα της Δευτέρας 8/5/2017 την καθιερωμένη επίσκεψή τους στο νοσοκομείο της πόλης για να κεράσουν γλυκά το προσωπικό και ασθενείς λόγω της  Παγκόσμιας Ημέρας του Ερυθρού Σταυρού που γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 8 του Μάη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου