Συκιά 24/8/2018
Με την παράσταση στην Συκιά , ο Ερωτόκριτος , ολοκλήρωσε
την περιοδεία του στην Κρήτη και ανοίγει
πανιά για να μεταφέρει το πνεύμα και την βαριάς πολιτιστική κληρονομιά της γεννέτηρας του ποιητή στην Αθήνα .
Η παράσταση στη Συκιά, ήρθε να συνδέσει τον πολιτισμό με
τον αθλητισμό , σημειολογικά ο πολιτισμός στο θέατρο της "Ελιάς" ,
απέδωσε φόρο τιμής και Κότινο (στεφάνι ελιάς )
στην πρέσβειρα του αθλητισμού της Σητείας ,Μαρία Μπελιμπασάκη.
Ευχαριστούμε τους 335 θεατές , που φρόντισαν ώστε η προσπάθεια της Μαρίας να ενισχυθεί και
να στηριχθεί, καθώς και τον Πολιτιστικο-Επιμορφωτικό Σύλλογο Συκιάς για την συνεργασία .
Ευχόμαστε στους συντελεστές της παράστασης , καλή συνέχεια στην περιοδεία τους , και στην
Μαρία υγεία και πάντα επιτυχίες .
Ο πρόεδρος του ΔΟΚΑΣ
Αντιδήμαρχος Σητείας
Λεωνίδας Τερζής

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου