Τετάρτη 13 Σεπτεμβρίου 2017

Μπάμπης Λεβεντέρης: Αποτελώ μέλος μιας Δημοτικής αρχής και πρέπει το αμέσως προσεχές διάστημα να προσπαθήσω ακόμα περισσότερο να ανταποκριθώ στις προσδοκίες του κόσμου που με τίμησε και όχι μόνο με την ψήφο του πριν από τρία χρόνια.


Κ.Ρεμπελάκη,αγαπητέ διευθυντή-εκδότη της εφημερίδας Νέας Επαρχίας θα επιθυμούσα με όλο το σεβασμό προς το πρόσωπό σας,αναγνωρίζοντας παράλληλα την προσπάθεια χρόνων που κάνετε για τη διαρκή και έγκυρη ενημέρωση των συνδημοτών σας να προβώ σε ένα σύντομο σχολιασμό σε όσα αναφέρατε στο προηγούμενο φύλλο σχετικά με τη φημολογία περί υποψηφιότητάς μου στις επόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές.Παράλληλα θα σχολιάσω και το άρθρο που αναδημοσιεύτηκε στην ίδια σελίδα από το φίλο κ.Διαλυνά.Διαβεβαιώνω λοιπόν ότι καμιά συμμαχία δεν υπάρχει μεταξύ αυτοδιοικητικών αιρετών του Δήμου μας με οποιονδήποτε βουλευτή του νομού μας ή τους φίλους του νυν ή του επόμενου Πρωθυπουργού της χώρας.Ως Αντιδήμαρχος του Δήμου Σητείας είμαι υποχρεωμένος να συνεργάζομαι και να διεκδικώ ότι καλύτερο για τον τόπο μου ανεξάρτητα ποιοι είναι οι κυβερνητικοί βουλευτές ή αν η εξουσία ονομάζεται ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ ή Νέα Δημοκρατία ή οτιδήποτε άλλο.Όπως έχω τονίσει αρκετές φορές ακόμα και μέσα στο Δ.Σ τα χρώματα και τα κόμματα δεν πρέπει να έχουν καμία θέση και δεν έχουν καμία σχέση με την καθημερινότητα και τα προβλήματα των συμπολιτών μας καθώς και με την ανάπτυξη του τόπου μου και ότι και αν ψηφίζει ο καθένας είναι αναφέρετο δικαίωμα του.Όλοι γνωρίζουν ότι αρκετοί φίλοι και υποστηρικτές μου είναι απλοί πολίτες οι οποίοι ανήκουν στο ευρύτερο δημοκρατικό τόξο από δεξιά μέχρι αριστερά και το θεωρώ υπέρμετρη τιμή μου.Αν υποτεθεί επίσης όπως αναφέρουν οι πληροφορίες σας κ.Διευθυντή ότι θα είμαι υποψήφιος Δήμαρχος στις επόμενες δημοτικές εκλογές φυσικά και θα έχω παραιτηθεί και από απλό μέλος της Τοπικής οργάνωσης στην οποία ανήκω.Η ουσία όμως αυτή τη στιγμή είναι ότι αποτελώ μέλος μιας Δημοτικής αρχής και πρέπει το αμέσως προσεχές διάστημα να προσπαθήσω ακόμα περισσότερο να ανταποκριθώ στις προσδοκίες του κόσμου που με τίμησε και όχι μόνο με την ψήφο του πριν από τρία χρόνια.Άλλωστε η επιθυμία και το ένστικτο του κόσμου είναι αυτά και μόνο αυτά που θα κρίνουν το μέλλον όλων μας και το μέλλον αυτού του τόπου και σε τελική ανάλυση δεν είναι αυτή τη στιγμή ο κατάλληλος χρόνος για τέτοιου είδους συζητήσεις...Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου