Τρίτη 27 Ιανουαρίου 2015

Eυχαριστήριο Λεωνίδα Μουτάκη


Aγαπητοί φίλες και φίλοι,
απευθυνόμενος σε όσους στήριξαν Ανεξάρτητους Έλληνες σε αυτές τις εκλογές, θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για τιμή που μας κάνατε. Παρά το βρώμικο πόλεμο που έχουμε δεχτεί μέχρι σήμερα αποδείξαμε ότι έχουμε ατσάλινη ψυχή. Από τη θέση του πολιτευτή των Αν.Ελ. δεσμεύομαι ότι θα προσπαθήσω να κυνηγήσω ένα καλύτερο αύριο για το νομό μας, πάντα σε διαρκή συνεννόηση με όλους έσας. Οι ΑνΕλ δείξαμε ότι είμαστε σταθεροί στις αρχές μας, όπου μέσα από αυτό φαίνεται ξεκάθαρα πλέον ότι δεν προδώσαμε αλλά και ούτε θα προδώσουμε κανέναν. Η σπίθα του κινήματος των Αν.Ελ. στο Λασίθι, παραμένει αναμμένη και στο χέρι μας είναι να την μετατρέψουμε στη φωτιά που θα δώσει το φως και τη ζέστη μέσα σε αυτή τη κρύα και σκοτεινή διαδρομή που διανύει ο τόπος μας. Σας ευχαριστώ όλους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου