Τρίτη 27 Ιανουαρίου 2015

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΔΕΡΜΙΤΖΑΚΗ ΔΗΜΗΤΡΗ


       Ευχαριστώ θερμά όλο τον κόσμο που με εμπιστεύτηκε και με στήριξε με την ψήφο του στις εκλογές της 25 Ιανουαρίου 2015.
Ευχαριστώ την Οργάνωση Μελών ΣΥΡΙΖΑ Σητείας, που όλοι μαζί σαν μια γροθιά βοήθησαν για ένα τίμιο και αξιοπρεπή αγώνα.
Η επόμενη μέρα μας γεμίζει ευθύνη και χρειάζεται η συμμετοχή όλων για να τα καταφέρουμε.


               Δερμιτζακης Μίμης
Υποψήφιος Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Λασιθίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου