Ευχαριστώ θερμά όλο τον κόσμο που με εμπιστεύτηκε και με στήριξε με την ψήφο του στις εκλογές της 25 Ιανουαρίου 2015.
Ευχαριστώ την Οργάνωση Μελών ΣΥΡΙΖΑ Σητείας, που όλοι μαζί σαν μια γροθιά βοήθησαν για ένα τίμιο και αξιοπρεπή αγώνα.
Η επόμενη μέρα μας γεμίζει ευθύνη και χρειάζεται η συμμετοχή όλων για να τα καταφέρουμε.
Δερμιτζακης Μίμης
Υποψήφιος Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Λασιθίου
Ευχαριστώ την Οργάνωση Μελών ΣΥΡΙΖΑ Σητείας, που όλοι μαζί σαν μια γροθιά βοήθησαν για ένα τίμιο και αξιοπρεπή αγώνα.
Η επόμενη μέρα μας γεμίζει ευθύνη και χρειάζεται η συμμετοχή όλων για να τα καταφέρουμε.
Δερμιτζακης Μίμης
Υποψήφιος Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Λασιθίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου