11/09/2018
Στον αγιασμό στο Ειδικό Εργαστήρι Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και
Κατάρτισης Αγίου Νικολάου (ΕΕΕΕΚ), για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς,
παραβρέθηκε ο βουλευτής Λασιθίου του ΣΥΡΙΖΑ Μανόλης Θραψανιώτης.
Ευχήθηκε σε όλους καλή σχολική χρονιά, με υγεία και δύναμη, ενώ επισήμανε ότι
και φέτος η χρονιά ξεκινάει χωρίς ελλείψεις σε προσωπικό και σχολικά είδη, όχι
μόνο στην ειδική εκπαίδευση αλλά και στην
πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια. Με αφορμή την εξαγγελία του Πρωθυπουργού
στην ΔΕΘ, ότι οι προσλήψεις μόνιμου
προσωπικού στην Παιδεία θα ξεκινήσουν από την ειδική εκπαίδευση, τόνισε ότι
αυτό σηματοδοτεί το ότι μπαίνουμε σε μια κανονικότητα ως χώρα στην Δημόσια
Εκπαίδευση. Ταυτόχρονα δείχνει ότι αυτός
ο ευαίσθητος τομέας είναι προτεραιότητα της Κυβέρνησης και του Υπουργείου Παιδείας.








