Δευτέρα, 16 Ιουλίου 2018
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης, συνεπής στη δέσμευσή του για
ανοιχτό διάλογο με τους πολίτες, περπατά σπιθαμή προς σπιθαμή την Κρήτη, μιλά
με τους πολίτες, ακούει τους προβληματισμούς τους και δημιουργεί την
κυβερνητική ατζέντα της ΝΔ με σταθερή προτεραιότητα την Κρήτη. Το πρόγραμμα της
επίσκεψης του στο Νομό Λασιθίου έχει ως εξής:
Πέμπτη 19/07/2018
6.15πμ: Αθήνα – Σητεία
7.10πμ: Άφιξη
ΣΗΤΕΙΑ:
7.20πμ:
Συνάντηση με Ψαράδες
8.00πμ:
Συνάντηση με τον Δήμαρχο Σητείας κ. Θεόδωρο Πατεράκη στο Δημαρχείο καθώς και με
Παραγωγικούς - Επιστημονικούς Φορείς της περιοχής
9.00πμ: Βόλτα
στοΛιμάνι της Σητεία








